Skip to main content

kpn service plus contact telefoonnummer kwijt en niet zichtbaar

Service Plus heeft geen aparte telefoonnummer. Als je na de normale klantenservicenummer 0800 0402 belt vanuit de vaste of mobiele telefoonnummer, die bij KPN bekend is (welke dus in MijnKPN als contactnummer staat), dan wordt je automatisch doorverbonden met Service Plus. Bel je met een andere nummer na de klantenservice, dan kunnen zij je doorverbinden na Service Plus. 


Hoi

al 2 dagen contact via speciale telefoonnummer

nu alles spoorloos verdwenen, zelfs van iPhone 

ook niet zichtbaar in mijn kpn wel status aan


Kom je vanuit XS4ALL? Die hebben wel een aparte telefoonnummer. Maar KPN heeft echt geen speciale nummer voor Service Plus. Ik kan er toch echt niets anders van maken:

 

 


Joris

dat valt me tegen…..

dacht dat je kenner was!

als je dat niet weet?


Tja, dat is die info van de website van KPN. Als KPN zelf niet weet dat ze een aparte telefoonnummer hebben....🤣


Tja, dat is die info van de website van KPN. Als KPN zelf niet weet dat ze een aparte telefoonnummer hebben....🤣

Serviceplus heeft geen apart nummer… Enkel case managers hebben soms een eigen nummer inclusief een pincode om ze te bereiken maar daar gaat het hier niet over.


Bij de Fritzbox zit een helpdesk service plus zelfs gratis als aanbieding. 
men kan het ook voor €5 los bij doen.

Men wordt zelfs gebombardeerd als je naar de gewone site gaat!

 

sta er versteld van jullie kennis.

Blijkbaar geen kpn klant, maar wel reageren  op deze forum.

excuses als het bot overkomt…. maar dat weet iedere leek zelfs nog!

kijk maar in je abonnement instellingen.

hier maak ik gebruik van, dan krijgt men speciaal contact persoon met telefoonnummer

van hun helpdesk!!!!!


Blijkbaar heeft kpn zelf hun escalatie team ingezet!!!!!

bij inloggen:

dat gedeelte tekst van de pagina lichtgrijs en nummer onzichtbaar.

de rest van pagina normaal zwart.


Wat is een escalatie team! En is dat goed of slecht nieuws voor de klant van 17 jaar  diensten afnemen 130€ per maand 

wie weet dat antwoord!

 


Ook gelof je het waarschijnlijk nog steeds niet, maar ik zeg het toch nog een keer: er is geen speciale nummer. Je moet gewoon 0800 0402 bellen en je wordt dan doorverbonden met Service Plus. Zie ook het stukje van de KPN website, wat ik verder boven al gepost heb. Daar vind je precies deze info terug. Probeer het gewoon eens, morgen tussen 0800 en 2200 zijn ze weer geopend.


Waarom zet kpn zelf escalatie team in

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


 


Oke, en waar lees of zie je nu iets over een speciale telefoonnummer?


Waarom zet kpn zelf escalatie team in

 

Kan je wat meer context of verduidelijking geven?


Hoi @Maccel, KPN Service Plus heeft geen apart nummer. Als je dat in je abonnement hebt en je belt met het normale nummer (0800-0402) wordt je daar naar doorverbonden. 

Ik weet niet wat er precies bij jou aan de hand is, je berichten zijn niet heel duidelijk. Je hebt het over KPN Service Plus en daarna iets over een escalatieteam, maar waarvoor en wat er speelt is niet duidelijk. We denken graag met je mee, maar dat kunnen wij alleen als jij duidelijk uitlegt wat er precies aan de hand is.

 

Ook wil ik je vragen om het gesprek normaal te houden, het is nergens voor nodig om mensen zo aan te spreken als je geen gelijk krijgt. Ik heb daarom ook een paar berichten van je verwijderd.

Lees daarvoor ook de huisregels en volg die. Daar wordt ook uitgelegd wat er gebeurt als je dat niet doet.


Oke, en waar lees of zie je nu iets over een speciale telefoonnummer?

 

Ik zie wel staan : 088 - 76 50 017 

Geen idee wat dat voor nummer is:


 

 

 


@Noordzee , ik denk dat dit de nummer is die je tijdens het bestelproces voor ondersteuning bij het bestellen kunt bellen.