Skip to main content

Beste,

Op 10 mei heb ik mijn abonnement voor internet tv en bellen opgezegd per 28-07-2021. Mooi op tijd zodat dit goed verwerkt kan worden. Ik verhuis naar een huis zonder glasvezel aansluiting. Ik heb hiervan een bevestiging mail ontvangen, met inderdaad: 28-07-2021 als gewenste datum van einde contract.

Op 13 juni krijg ik bericht dat ik ben afgesloten. En inderdaad, zondagavond klapt alles er uit. Maandagochtend rond 9 uur gelijk gebeld dat dit toch echt niet de bedoeling is, we verhuizen pas op 28 juli.

Melding wordt met spoed en herstel opgepakt. Ik kan nu niet werken thuis, mijn vrouw kan niet werken thuis en we hebben geen tv. Inmiddels is het dinsdagmiddag en nog steeds weet ik niet wanneer ik wordt aangesloten. Ik vind dit onacceptabel, ik ben er van afhankelijk voor mijn werk. Nu 2 verlofdagen moeten nemen omdat KPN zijn zaken niet op orde heeft. Dit kost mij vakantiedagen in de zomervakantie. Fijn.

Als ik bel zeggen ze: ik kan niet meer voor u doen. Of net nog: is ook uw eigen verantwoordelijkheid meneer... En dat iets dergelijks tot 5 werkdagen kan duren, eer het wordt opgepakt. Dat is nog niet eens de termijn om de boel weer aan te zetten!

Wanneer neemt KPN zijn verantwoordelijkheid en herstelt deze domme fout? Ik krijg niet eens een fatsoenlijk antwoord wanneer het wordt opgelost of dat ik iemand spreek die het nu voor me regelt. Ik eis genoegdoening, ik verlies vakantiedagen en haal mijn werkdeadlines niet. Ik wil vandaag nog aangesloten worden!

 

@Teunve  schreef :  "Als ik bel zeggen ze: ik kan niet meer voor u doen. Of net nog: is ook uw eigen verantwoordelijkheid meneer... "

Het zijn dit soort antwoorden van klantenservicemedewerkers  die totaal geen besef  en  inlevingsvermogen hebben m.b.t. hun klanten. Wat doen zulke nitwits daar nog ? Kan een (hopelijk dan toch :disappointed: ) zichzelf respecterende organisatie als KPN dit soort blunders nog verkopen aan hun klanten ? 

Ik heb respect gekregen voor de moderators op dit forum, die hun uiterste beste doen om deze klanten te helpen met een gerichte oplossing en wel die inleving kunnen geven. :thumbsup:

@Teunve  Een moderator van dit forum zal uw klacht hier lezen en dit ter hand nemen en hopelijk op korte termijn dit oplossen. :wink:


Hoi @Teunve. Welkom op het KPN Forum! Wat een vervelende situatie, dat je op dit moment niet thuis kan werken . Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel, dan kunnen wij voor je uitzoeken of wij hier meer duidelijkheid in kunnen geven. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Dank voor het bericht. Ik heb het aangepast in mijn profiel. Hopelijk komt er snel duidelijkheid want heb het internet echt nodig voor mijn werk.


@Vikash blijkbaar heb ik per ongeluk op beantwoord gedrukt. Kun jij dat er af halen? Heb nog geen antwoord natuurlijk.

 


@Vikash Dank voor het oppakken. Ik krijg nu een bericht dat ik apparaat kan ophalen op woensdag, maar ik heb alle apparatuur al in huis. Dit lijkt me niet nodig?! Ik wil met de huidige apparatuur gewoon weer aan het werk ...


Hi @Teunve. We zijn op de achtergrond inderdaad voor je bezig maar ik was in de eerste instantie van plan nog even met de reactie te wachten tot ik concreet iets kon vertellen. Wat ik heb gevraagd je te sturen is een noodpakket. Hierin zit een Mifi router en een simkaart zodat je tijdelijk daar het internet van kan gaan gebruiken. De herstelactie voor je pakket kan namelijk meer tijd in beslag gaan nemen dan het sturen van deze Mifi router. We willen je zo snel mogelijk weer aangesloten hebben zodat je tot 28 juli gewoon gebruik van je diensten kan maken maar zoiets is niet zo makkelijk als een stekker terug in een stopcontact steken. Vandaar dat we dit als tussenoplossing aanbieden. Advies is dus wel dit pakket woensdag ophalen. Wat betreft het aansturen van spoed en herstel, ik zie inderdaad dat dit gedaan is. Wanneer er meer informatie is zal dit ook naar jou worden doorgegeven via die afdeling. 


Bedankt voor het meedenken, dat apprecieer ik. Is dat sterk genoeg om Teams vergaderingen en in Citrix te werken? 

En wat bedoel je met langer duren? Wat moet er nou echt gebeuren om die verbinding te herstellen? Op zondagavond klapte het er heel snel uit, en nu duurt herstel al meer dan 48 uur? 

Ik mis alle EK wedstrijden ook nog en daar baal ik van


@Teunve op hoe lang het duurt kan ik echt niet ingaan. Dat verschilt per situatie en ik wil geen valse hoop geven of je laten schrikken als dat niet nodig is. Vandaar dat ik daar echt nog niks over kan vertellen. Verder is de snelheid afhankelijk van de snelheid die het mobiele netwerk ter plekke biedt. Normaalgesproken hoort dit ruim voldoende te zijn. Mocht je toch problemen krijgen met Teams vergaderingen kijk dan altijd eerst even naar de instellingen. Teams kent verschillende kwaliteit instellingen voor videobellen. Dit gaat van standaard tot HD. Als je wel af en toe haperingen of blokjes ziet zou het kunnen zijn dat je beter kan kiezen voor een tandje lager. Maar nogmaals, de snelheid die binnenkomt via de Mifi router zou meer dan voldoende moeten zijn voor de standaard kwaliteit (720p). 


Goedemorgen. Is er al duidelijkheid? Ik zou binnen 48 uur gebeld worden, inmiddels zijn die verstreken en heb nog niemand gesproken. 


Hi @Teunve! Ik zie in de notities dat er ondertussen is geprobeerd te bellen. Je hebt naar aanleiding hiervan een SMS en een mail ontvangen waarmee het contact wat soepeler zou moeten verlopen. Kan je bevestigen dat dit het geval is? :relaxed:


Ik heb niets meer van je vernomen, @Teunve. Heb je inmiddels telefonisch contact gehad?


@Denise_ en @Bram_ er is contact en de verbinding wordt hersteld. Bedankt voor jullie inzet.Spoed en herstel: helaas nog tot dinsdag wachten tot het eindelijk gefixt is.


@Teunve Wat goed om te lezen dat je inmiddels contact hebt gehad en dat het dinsdag wordt verholpen. Als je toch nog onze hulp nodig hebt, dan horen we dat graag!