Skip to main content

Goedenavond,

Hoe komt het dat ik in mijn app niet de optie zie om mijn wifi te delen via een QR code?

Hoi @Marcelmeijer en welkom op het forum! Als je de app opent kun je onder het overzicht de QR code vinden. Er staat dan onder ‘Deel je thuisnetwerk’ dat je op de QR code daarnaast kunt drukken. Die kan met een ander apparaat gescand worden en zo maken ze dan direct verbinding. :slight_smile:  Zie jij deze optie niet staan? Kun je anders een printscreen sturen van wat je wel ziet in de app? Ik hoor het graag! 


Hallo, ik zie ook de QR code niet. Heb wel een gast netwerk ingesteld, maar zie nergens de optie staan. Ben best handig maar dit komt dus niet in beeld:

 

Stel dat ik dan moet inloggen (welke stappen moet ik dan nemen?)


Hallo, ik heb hetzelfde probleem nadat het eerst wel enkele dagen goed gewerkt heeft. Ook de app meermaals verwijderd en weer opnieuw installeren helpt niet. Net als superwifi opnieuw installeren. Forum en helpdeskmedewerkers hebben geen idee wat het probleem is.


Weet je wat heel goed werkt ... een briefje met het wachtwoord op het prikbord in de keuken.

Bij ons in huis hoor ik nooit over problemen dat onze gasten niet op het wifi gastnetwerk kunnen komen. :wink:


Bedankt voor het meedenken maar mij gaat het niet om de QRcode maar dat je geen toegang tot je netwerken/ superwifi’s hebt. 


Bedankt voor het meedenken maar mij gaat het niet om de QRcode maar dat je geen toegang tot je netwerken/ superwifi’s hebt. 

Je geeft aan dat je hetzelfde probleem hebt?? Als dat niet zo is dan kun je het beste even een eigen topic openen, want dit topic gaat over de QR-code.


Je hebt gelijk maar omdat we beiden hetzelfde scherm krijgen vermoed ik dat dezelfde reden de oorzaak is. 


@Droepy Ik zie dat je inmiddels een topic aan hebt gemaakt, top! Daar zul je snel genoeg reacties ontvangen, van een moderator gemiddeld binnen 48 uur. 

@donckrr Wat gek dat de optie er bij jou helemaal niet tussen staat. :confused: Het zou er zo uit moeten zien:
 

Wat als je naar internet > Gastennetwerk gaat? Daar zou ook een QR code bij moeten staan. Zie je hem daar wel? 


Nee 


Lekker duidelijk antwoord van de KPN medewerker....:tired_face::drooling_face:


Bij mij staat de optie er ook niet (meer). Vroeger wel. Wat is de oplossing? Ik gebruik de app op een Apple device.


Ik heb het zelfde probleem. Is er al een oplossing.? 



In het begin kon ik ook de wachtwoorden aanpassen. Maar nu niet meer. Heel erg vreemd. Ik hoop dat er snel een oplossing komt. 



In het begin kon ik ook de wachtwoorden aanpassen. Maar nu niet meer. Heel erg vreemd. Ik hoop dat er snel een oplossing komt. 

Dat kan nog steeds, zie mijn uitleg hier: 

 


Ik kan in de kamer thuistap geen qr meer laten scannen om op mijn netwerk in te loggen ook niet op de gastnetwerk. Was juist zo handig. App eraf gehaald en opnieuw gedownload maar geen succes. Hoe kan dit? En hoe los ik het op

 


Via https://wifiqrcode.nl kan je zelf QRcode maken. Als je die als plaatje op jouw telefoon opslaat of afdrukt dan kunnen jouw gasten die gebruiken.


Net met app weer openen moest ik inloggen  en nu lukt het weer via de app