Skip to main content

We zijn nu twee jaar verder en ik heb nu hetzelfde probleem. KPN Thuis geeft de melding: 'Geen Experia Box gevonden'. Mijn internet lijkt wel goed te werken dus het moet in de app zitten. Via 'Service' en 'Verbeter je wifi' vraagt hij of het via Mijn KPN mag en dan ziet hij wel een Experia Box.

Daarna terug naar KPN Thuis en hetzelfde probleem.

Hallo @ArendJK, op dit moment zijn we druk bezig alle metingen om te zetten naar de MijnKPN omgeving. De KPN Thuis app zal uit worden gefaseerd. Verbeteringen aan de Thuis app zullen ook niet meer gedaan gaan worden. 


Lekker is dat! Heb ik net deze app ontdekt waarbij de kinderen op de gastaccount van de wifi zitten en ik dus via de kpn thuis app de wifi voor hen kon uitzetten. En nu werkt deze niet meer en gaat dus weg.

Komen jullie met een alternatief die wel werkt?


Lekker is dat! Heb ik net deze app ontdekt waarbij de kinderen op de gastaccount van de wifi zitten en ik dus via de kpn thuis app de wifi voor hen kon uitzetten. En nu werkt deze niet meer en gaat dus weg.

Komen jullie met een alternatief die wel werkt?

 

 

Ja alles komt in de mijnKPN.

Als je de nieuwste modem software hebt, zou het wifigedeelte via de mijnKPN app te beheren moeten zijn. 


Ik heb mijnkpn geüpdatet maar als ik klik op wifi gedeelte in deze app dan komt de kpn thuis app in beeld om te downloaden en dan kom ik weer bij de melding "geen experia box gevonden."

Kan dit aan de modem software liggen en zo ja, hoe kom ik aan de nieuwste?


Ik heb dus dit ook om de haverklap. Bij ieder hikje alles kwijt (modem en Superwifi). Ik ga dan maar eens in de MijnKPN app kijken om daar alles kwijt te zijn. Dit had ik best via een mailtje of zo willen horen.


Hier ook hetzelfde probleem. Ik moet wat instellen op mijn wifi punten maar zowel bij  mijn kpn als kpn thuis krijg ik constant de melding geen modem gevonden. Wat kan hier aan gedaan worden?


Als ik het goed begrijp wordt er op de oude software niet meer ontwikkeld en blijven we dus met dit soort bugs zitten. Uitrol van nieuwe software gaat veel trager dan gepland/gewild als ik het goed begrijp. Resetten dus maar zodat ie alles weer ziet en dan instellingen maken. Ik blijf maar zo dicht mogelijk bij fabrieksinstellingen, scheelt hoop gedoe.


Dank voor je reactie. Helaas helpt resetten ook niet. Alles is up to date maar wat ik ook doe xperia v10 is niet zichtbaar. Gelukkig werkt alles wel maar ik kan dus vanuit de app niets aanpassen. Ik moet dus inloggen op de superwifi punten of op de router middels mijn admin gegevens 


Reageer