Skip to main content

Goedemorgen, ik heb een website(webapplicatie) gemaakt voor het bedrijf waar ik voor werk. Deze website heeft een SSL certificaat en op alle apparaten en browser buiten mijn werk om kan ik deze site bezoeken. Alleen juist op het bedrijf waar ik werk (waar ze KPN veilig) gebruiken werkt de site niet en word hij als onveilig gemarkeerd. Ik heb contact met f secure gehad en die hebben de site nu bestempeld als veilig. Alleen als ik Fsecure zelf gebruik kan ik er wel op maar op het werk waar ze KPN hebben en KPN veilig werkt het niet en word hij als onveilig bestempeld. Dit is voor ons wel urgent dat dit snel opelost word. Ik vroeg mij af of jullie dat webadres ook ergens in kunnen zetten zodat deze als veilig word gezien en dus niet tegengehouden word door jullie KPN veilig? Bij Fsecure staat alles goed en buiten jullie beveiliging om werkt het overal perfect. 

Je werkgever zal een zakelijk KPN abo hebben, beter dan bellen met 0800 0403, zakelijke helpdesk @Bruintje050 


Dit is een vrij algemene vraag, ik zie dat meer mensen dit hebben en de oplossingen zijn nu consistent. Je word van de chat naar het forum verwezen. Ik zie al situaties waarbij naar fsecure word verwezen (vandaar dat ik daar ook al contact mee gehad heb). F secure was niet te spreken over de problemen die KPN klanten hebben met KPN Veilig, problemen liggen volgens hun bij KPN en niet bij Fsecure. Ik wil een oplossing vanuit KPN. Mensen aan de telefoon weten van toeten noch blazen. 


Maar toch een vraag voor de zakelijke (forum)helpdesk en niet voor het consumenteforum @Bruintje050 

https://zakelijkforum.kpn.com/ en 0800 0403


@Bruintje050 f-secure en kpn veilig zijn identiek. Vraag jouw werkgever de database en program te updaten.


Hi @Bruintje050,

Als je werkgever een zakelijk abonnement heeft, zal er niet gewerkt worden met KPN Veilig, maar met ‘Extra veilig internet’, wat een product is dat anders ingericht is. Ik hoop dat je via de zakelijke helpdesk al verder gekomen bent hiermee!