Op 31.05.2024 sloot ik met jullie een overeenkomst voor levering van GLASVEZEL internet op mijn nieuwe huis. Helaas bent u de afspraken die ik met jullie telefonisch heb gemaakt niet (volledig) nagekomen. Ik heb de volgende klachten:
Tijdens meerdere gespreken werd beloofd dat jullie GLASVEZEL op mijn adres waar ik nog niet woonde kunt leveren. Destijds een offerte geaccordeerd en na het versturen van de modem blijkt dat jullie helemaal geen GLASVEZEL konden leveren op mijn nieuwe postcode en ik moest maar "blij” zijn met coax verbinding…. Alle gesprekken zijn opgenomen… er is geen monteur geweest zoals beloofd…
Nu heb ik de leverancier gevonden die de glasvezelkabels in mijn huis gemonteerd heeft en er loopt een offerte.
Ik heb jullie tussentijds meerdere keren gevraagd uw verplichtingen na te komen. Tot nu toe heeft u dat niet gedaan. Met deze bericht bied ik jullie voor de laatste keer de mogelijkheid om alsnog mijn contract te bëeindigen.
Wanneer u dit niet doet, bent u in verzuim. In dat geval behoud ik mij het recht voor om juridische stappen te nemen en stel ik u nu alvast aansprakelijk voor alle schade die ik heb geleden en nog zal lijden. Ik ga er echter vanuit dat het niet zover hoeft te komen en ben bereid er in goed overleg uit te komen.
Ik verzoek u vriendelijk te reageren.
Met vriendelijke groet,