Skip to main content
Beantwoord

KPN WiFi-gegevens opvragen ExperiaBox

• March 28, 2019
  • 1 reactie
  • 146 keer bekeken

Hallo heb net de kpn monteur hier gehad heeft netjes aan gesloten maar hoe krijg ik WiFi ik weet niet de WiFi naam en code

Beste antwoord door Nadia

Hallo @Sandra1980, welkom op het KPN forum. Ik zie dat je vraag is blijven liggen. Ik neem aan dat het probleem inmiddels, door de klantenservice, is verholpen?

Je kunt je WiFi-gegevens vinden achterop het modem. Zijn je WiFi gegevens door de monteur aangepast naar een persoonlijk wachtwoord en netwerknaam? Gebruik dan deze link: Inloggegevens voor het Experia Box menu vergeten.

Als je nog vragen hebt, laat het hier weten!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 13, 2019
Hallo @Sandra1980, welkom op het KPN forum. Ik zie dat je vraag is blijven liggen. Ik neem aan dat het probleem inmiddels, door de klantenservice, is verholpen?

Je kunt je WiFi-gegevens vinden achterop het modem. Zijn je WiFi gegevens door de monteur aangepast naar een persoonlijk wachtwoord en netwerknaam? Gebruik dan deze link: Inloggegevens voor het Experia Box menu vergeten.

Als je nog vragen hebt, laat het hier weten!