Ben op 22 okt van Telfort (overgenomen door KPN) overgestapt naar een KPN Thuis abonnement.
Heb een KPN Box12 gekregen. Nu slechte en trage wifi.
İk moet de Wifimanager doorlopen. Deze (...) programma al een week NİET. KPN klantenservice gebeld, vervangende modem Box12 toegestuurd gekregen. Resultaat nog steeds het zelfde.
Omdat WİFİMANAGER nog steeds niet werkt kan je ook geen SUPERWİFİ punten bestellen.
Wat vervelend! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is jouw klantnummer wel gelinkt aan het MijnKPN account waarmee jij inlogt op de Wifi manager? Zou je daarnaast voor mij willen proberen de chache en eventuele cookies te wissen. Ik denk graag met je mee om dit probleem samen met je op te lossen. Ik kan helaas niet zomaar (kosteloos) Super Wifi's toezenden, en de korting krijg je enkel wanneer de meetresultaten van de Wifi Manager aangeven dat jouw Wifi snelheid onder de maat is.
Zou jij ons iets meer kunnen vertellen over waarom het niet lukt de Wifi manager te gebruiken? Blijft de pagina blanco? Kan je niet inloggen? Krijg je foutmeldingen?
Ik start het wifi manager na het invoeren van type modem (in mijn geval Box12) en na het bevestiging hiervan , krijg ik de melding “Er gaat iets mis. Het lijkt erop dat de Wifimanager het even niet doet. …enz enz”
Ik heb het op de telefoon en op laptop geprobeerd elk keer het zelfde resultaat. Dit al sinds 22-okt.
Zie onderstaand foto.
Ik zou heel graag 3 Superwifi punten willen kopen (liefst krijgen)
KPN belooft immers bij het aangaan van een contract OVERAL in en rondom het huis wifi signaal.
(tot aan schuur toe). Na het ondertekenen komen mist en maren te voorschijn.
Wat vervelend! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is jouw klantnummer wel gelinkt aan het MijnKPN account waarmee jij inlogt op de Wifi manager? Zou je daarnaast voor mij willen proberen de chache en eventuele cookies te wissen. Ik denk graag met je mee om dit probleem samen met je op te lossen. Ik kan helaas niet zomaar (kosteloos) Super Wifi's toezenden, en de korting krijg je enkel wanneer de meetresultaten van de Wifi Manager aangeven dat jouw Wifi snelheid onder de maat is.
Mijn WiFi manager werkt ook niet. Zodra ik heb ingevuld of het op op ‘n bepaald moment of de hele dag voorkomt gaat hij niet verder. Ben zeker al meer dan. ‘N week bezig hiermee.
Idd. Net even geprobeerd en hij deed het gelukkig prima. Begrijp eigenlijk niet dat hij zo’n tijd niet heeft gewerkt want de ‘oude’ wifimanager werkte wel altijd. bedankt.
Ook hier: wifi manager niet aan de praat te krijgen. Probeer het later, maar ook dan: jammer maar helaas. Teleurstellend.
Dag steemo61, bij mij werkte het in eerste instantie niet toen ik dit via samsung internet browser op mijn telefoon probeerde, via chrome browser lukte het wel op mijn telefoon. Dus misschien kan je een andere internet browser op je telefoon/tablet proberen suc6
Ik krijg ook steeds de melding dat het binnen een paar uur opgelost is, inmiddels al ruim 50uur… kan ik hier zelf wat mee doen? Een andere browser werkt niet.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.