Skip to main content
Beantwoord

KPN XGS-PON overzetten naar eigen ONT

• February 13, 2025
  • 2 reacties
  • 152 keer bekeken

Hallo,

Dinsdag heeft de monteur mijn verbinding overgezet naar XGS-PON, echter probeer ik nu een eigen ONT aan het melden, maar zegt de service tool dat ik de verkeerde verbindingen heb. Dit terwijl in het overzicht wel het goede verbindingstype staat (zie screenshot). Hoe kan ik alsnog mijn ONT registreren?

Alvast bedankt,

Jeffrey

Beste antwoord door XS4-Arjan

Hallo ​@jeffdev , wellicht heeft de monteur de wijziging niet aangemeld. Maar dat lijkt me eigenlijk sterk, aangezien je gewoon verbinding hebt.

Ik weet niet of de database achter de website realtime is verbonden met de administratie bij KPN, anders kan je het een dag later nog eens proberen.

Mocht het toch niet lukken, bel dan 0800-0402 om meteen geholpen te worden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 13, 2025

Hallo ​@jeffdev , wellicht heeft de monteur de wijziging niet aangemeld. Maar dat lijkt me eigenlijk sterk, aangezien je gewoon verbinding hebt.

Ik weet niet of de database achter de website realtime is verbonden met de administratie bij KPN, anders kan je het een dag later nog eens proberen.

Mocht het toch niet lukken, bel dan 0800-0402 om meteen geholpen te worden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 13, 2025

Tis inmiddels opgelost