Skip to main content

Ik heb woe 17/2 voor stopzetting na minimaal 4-6 weken ivm wijz provider.

med kpn heeft per direct abo stopgezet na 10 min geen internet meer !

sindsdien 10x + gebeld, spoed en herstel zou er mee bezig zijnā€¦.er zou met spoed een dongel worden opgestuurd, uiteraard niet gebeurd.

gevolg ik heb inmiddels 4 dagen als ondernemer geen internet geen telefoon ! Kunnen niet werken

ik heb net een nieuw abo afgesloten en ineens is er leven in de experia box dus ik zou zeggen kpn zorgen dat er per direct internet gaat komen !!!!

Ā 

Ā 

Ā 

Hoi @Boon71Ā . Welkom op het forum.

Wat een narigheid allemaal. Zo te lezen ligt het bij de juiste afdeling. Daar kan ik helaas weinig aan bespoedigen.Ā 

Ik wil wel graag samen met je kijken naar dat noodpakket. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Profiel ingevuld

Ā 

Ik heb vanmorgen een nieuw abo afgesloten omdat ik PER DIRECT internet nodig heb bedrijf ligt al 4 dagen stil !!!!

Ā 

Nieuw account 908******Ā sindsdien brandt er weer lichtje op experia kast bij internetĀ 

Ā 

Er zou een dongel worden opgestuurd veel beloftes maar NIETS wordt waargemaakt

Ā 

Spoed en herstel is veel te langzaam

Ā 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Goedemiddag @Boon71,

Dank voor het aanvullen van je gegevens in je profiel. Ik zie dat de situatie inderdaad bij Spoed & Hertel ligt. Dat proces kan ik helaas niet versnellen!

Wat ik wel heb geregeld is dat er een Direct Online Pakket naar je onderweg is. Deze kun je morgenmiddag afhalen bij een PostNL punt. Ik zal je in een privĆ©bericht laten weten welk PostNL punt dat precies is.Ā