Skip to main content

Ik ben net een week klant van KPN… Ik belde vandaag voor het eerst met de helpdesk en tijdens het gesprek werd er opgehangen… Belde opnieuw en voor de tweede keer werd er opgehangen… Belde voor de derde keer en na 2 minuten werd er weer opgehangen… Is dat normaal bij KPN?...

Ik ben hier uren mee bezig geweest om één vraag te stellen, elke keer meer dan 15 minuten in de wacht en dan voordat ik antwoord kreeg voor mijn probleem, werd er opgehangen… 

Zijn er meer mensen die dezelfde ervaring hebben?… Is dat normaal bij KPN?...

 

 

En ook voor de vierde keer weer opgehangen… Ik was te snel met bericht plaatsen… Ook het vierde gesprek werd opgehangen… Ik ben woedend…

 

 

 

Daarnaast is het elke keer veel “langer wachten dan ik gewend ben” en als ze zeggen 2 tot 4 minuten is het uiteindelijk toch weer 12 tot 14 minuten wachten…

Helaas heb ik dezelfde ervaring met Kpn. Zeer irritant!

Wanneer ik dan eindelijk na tig pogingen iemand spreek weet deze niet hoe het op te lossen is.


Ik ben net een week klant van KPN… Ik belde vandaag voor het eerst met de helpdesk en tijdens het gesprek werd er opgehangen… Belde opnieuw en voor de tweede keer werd er opgehangen… Belde voor de derde keer en na 2 minuten werd er weer opgehangen… Is dat normaal bij KPN?...

Is een deel quote rest verijderd

Nee dit is niet normaal bij KPN. 

Maar even ter informatie over de helpdesk van KPN. De eerste lijn is gewoon een intelligente telefoonbeantwoorder (een computer app). Hij is best veel beter dan de meeste maar uiteindelijk niets meer dan een script dat in een database zoekt naar kenmerken en dan het bijgaande antwoord als voice uitspreekt.. Dat ding kan in een loop raken en dus stoppen. Als je een wat ongewone vraag hebt zeg dan direct “Ik wil een medewerker spreken”. Dat kan het antwoordapparaat ontcijferen en verbind je dan door met een mens. Over het algemeen wordt je dan goed geholpen.