Skip to main content

Goedenavond,

Wij zijn op 15 november 2019 vanuit ons oude huis verhuist. Eerst tijdelijk naar een vakantiechalet, en vanaf 10 december naar ons nieuwbouwappartement. In dat appartement hebben we een tijdelijk noodpakket gekregen met Digitenne en een huaweikastje voor Wifi. Op 3 april 2020 hebben we eindelijk onze vaste aansluiting gekregen, maar we hebben al die maanden wel het volledige bedrag a 91 euro/maand betaald. Hebben we recht op een compensatie/vergoeding voor al die maanden dat we niet het volledige pakket hadden?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hi @harm rodermond! Fijn om te horen dat nu in ieder geval alles aangesloten is. Ik kan je op voorhand niets garanderen, maar ik wil natuurlijk voor je kijken of er iets mogelijk is. Kun je hiervoor jouw profiel aanvullen met de volgende gegevens?:

  • Naam op het contract
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer

Geef je mij een seintje wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je nagaan of er mogelijkheden zijn.


Hallo Robyn,

Ik heb de gegevens aangevuld

gr. Harm Rodermond


Bedankt voor de gegevens, @harm rodermond. Ik heb je een privé bericht gestuurd met een voorstel. :slight_smile:


@harm rodermond Ik heb de privé besproken vergoeding in orde gemaakt. Deze zal in uiterlijk 2 factuurperiodes op de factuur terug te zien zijn. Voor nu sluit ik dan ook dit topic. Mocht je nog eens vragen of hulp nodig hebben, dan weet je ons te vinden!


Reageer