Skip to main content
Antwoord

Krijg ik wel de gratis PS5? Contract van 24 maanden blijkt contract van 12 maanden

• October 20, 2025
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Hallo,

Ik heb onlangs een internetabonnement besteld met de PS5-actie voor 2 jaar.

In de MijnKPN-app zie ik echter dat de einddatum van mijn contract over één jaar is.

Kunt u alstublieft bevestigen dat mijn contract inderdaad 24 maanden duurt (zoals vermeld in de PS5-actie)?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hi ​@Kkosik. Welkom op de community! Ik snap dat dit verwarrend en misschien ook een beetje spannend kan zijn. Je wilt natuurlijk zeker weten dat je contract klopt en dat je de Playstation 5 ontvangt zoals beloofd.

Na je bestelling heb je een bevestiging per e-mail ontvangen. Kun je daarin even kijken of staat vermeld dat je als welkomstcadeau een PlayStation 5 krijgt? Als dat zo is, dan kun je ervan uitgaan dat dit inderdaad het geval is en dat het contract zoals in de actie staat wordt uitgevoerd.

Als je toch nog twijfelt of het graag helemaal zeker wilt weten, kun je een terugbelafspraak maken met onze klantenservice. Zij kunnen alles voor je nakijken en bevestigen, zodat je helemaal gerust bent.

Laat je nog even weten wat je uit de bevestiging haalt?

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 21, 2025

Hi ​@Kkosik. Welkom op de community! Ik snap dat dit verwarrend en misschien ook een beetje spannend kan zijn. Je wilt natuurlijk zeker weten dat je contract klopt en dat je de Playstation 5 ontvangt zoals beloofd.

Na je bestelling heb je een bevestiging per e-mail ontvangen. Kun je daarin even kijken of staat vermeld dat je als welkomstcadeau een PlayStation 5 krijgt? Als dat zo is, dan kun je ervan uitgaan dat dit inderdaad het geval is en dat het contract zoals in de actie staat wordt uitgevoerd.

Als je toch nog twijfelt of het graag helemaal zeker wilt weten, kun je een terugbelafspraak maken met onze klantenservice. Zij kunnen alles voor je nakijken en bevestigen, zodat je helemaal gerust bent.

Laat je nog even weten wat je uit de bevestiging haalt?