Skip to main content

Krijg superwifi niet aangesloten

  • June 21, 2020
  • 9 reacties
  • 215 keer bekeken

Ik bekom mijn super WiFi niet aangesloten, Naar meermaals volgens app en instructies krijg ik alleen de 2 WiFi ponten samen die ook samen werken groen , maar zijn niet verbonden met de modem , mijn WiFi valt weg , naar activeren op de modem weer WiFi maar geen verbinding naar de WiFi’s die wel groen zijn , het is hopeloos op mijn app krijg ik ook geen verbinding met de WiFi ponten wel een rare inlok locatie WE2-A7CD3E 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 21, 2020

De eerste is verbonden met een kabel aan de experiabox neem ik aan? Welke experiabox heb je?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 21, 2020

V10


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 21, 2020

Ok. Het wachtwoord voor WE2-A7CD3E staat achter op 1 van de 2 SuperWifi's. 

Achter "Wireless Key".


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 21, 2020

Het werkt niet , en bij de 2 e wifi geen wifi meer wiehaar App 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 21, 2020

Volgens mij werkt het met de aparte netwerk de WiFi versterker WE2-A7CD3E maar volgens mij is het niet mijne modem, snap er niets van , mijne wifi van mijn modem werkt ook nog 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • June 28, 2020

@Ralfschmitz Welkom op ons KPN forum! Goed dat je hier je vraagt stelt. 

Als ik je goed begrijp heb je één Super Wifi-punt direct aangesloten op jouw V10 Experiabox. Het andere Super Wifi punt staat ergens anders in huis. 
De lampjes op de Super Wifi punten branden groen. 
Je ziet zowel de netwerknaam van de Super Wifi's in de lijst met wifi signalen staan evenals de de naam van je modem. 
Als dit het geval is, dan snap ik dat het verwarrend is. Normaal gesproken gaat het wifisignaal van de V10 uit, nadat je de Super Wifi's goed hebt aangesloten. 

Dit is bij jou niet het geval geloof ik. Begrijp ik je zo goed? Wil je het zeggen als ik het verkeerd zeg? 
Ik wacht eerst even je reactie af voordat ik andere vragen ga stellen. :blush:


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 28, 2020

Ja ik ben nou met de super WiFi  verbonden en niet met de modem , nou heb ik overal verbinding en ook met de modem die   apart WiFi heeft 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 28, 2020

Ok. Zorg dat u verbonden bent met het wifi van de Experiabox. En probeer dan deze pagina te openen: http://192.168.2.151. Lukt dat? Als het goed is zie je dit login formulier:

 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • July 9, 2020

@Ralfschmitz We hebben niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld of dat het op miraculeuze wijze is opgelost. Als ik nog iets voor je kan doen dan hoor ik het graag!
Mocht je trouwens nog steeds twee wifi-signalen hebben, dan kun je proberen het Wifi signaal van het modem uit te zetten door de WPS/wifi-knop lang ingedrukt te houden.