Skip to main content

Hallo,

Kun je als vaste klant ook korting krijgen op het maand abonnement? 
En zo ja, hoe gaat dit dan in zijn werk?
Ik heb al vele jaren gsm, internet, tv, vaste telefoon bij jullie.

Op internet zie ik bv deze aanbiedingen; https://www.kpn.com/aanbiedingen.htm
Graag zou ik ook aanspraak maken van de zes maanden 50 procent korting.



 

Als vaste klant krijg je maandelijks een nieuwsbrief met leuke aanbiedingen @Roel84 .

Een welkomstkorting of cadeau heb je bij de start van je abo al eens gehad, dat geeft KPN niet meerdere keren, want dan wordt het een sigaar uit eigen doos.

 


Gewoon bellen 0800-0402 en zeggen dat je opzegt omdat bijvoorbeeld Ziggo een beter aanbod heeft. Vaak komt daar dan ook bij KPN een tegenvoorstel.


Die korting zit al bij de standaard prijs inbegrepen. Handig hé? Zo krijgt iedereen hem en dat is wel zo eerlijk 😉


Het Tweakers forum over KPN staat vol met posts over klanten die korting kregen, en ook waar het niet lukte. Bellen kan dus geen kwaad.

 


Goede morgen, euh jullie als providers proberen nieuwe klanten te lokken met leuke dealtjes 150€ gratis 1 jaar tv kijken. Waarom worden elk jaar de vaste klanten nu eens goed beloond met een goede deal en niet steeds de vaste klanten de hoofdprijs te laten betalen. Ben al jaren klant bij u u moet deze klanten belonen. 


Goede morgen, euh jullie als providers proberen nieuwe klanten te lokken met leuke dealtjes 150€ gratis 1 jaar tv kijken. Waarom worden elk jaar de vaste klanten nu eens goed beloond met een goede deal en niet steeds de vaste klanten de hoofdprijs te laten betalen. Ben al jaren klant bij u u moet deze klanten belonen. 

Leuk al die '’cadeautjes'’, maar uiteindelijk betaal je er ook zelf aan mee. Daarnaast, KPN MOET niks :-) 

Wil je weten wat er voor jou persoonlijk mogelijk is? Neem dan zelf telefonisch contact op met KPN via 0800-0402. Vaak is er wel wat te regelen. Onderneem dus zelf actie. 

Succes! 


Goede morgen, euh jullie als providers proberen nieuwe klanten te lokken met leuke dealtjes 150€ gratis 1 jaar tv kijken. Waarom worden elk jaar de vaste klanten nu eens goed beloond met een goede deal en niet steeds de vaste klanten de hoofdprijs te laten betalen. Ben al jaren klant bij u u moet deze klanten belonen. 

Helaas zit de wereld zo niet in elkaar. Alles draait om het binnenhalen van nieuwe abonnees en daarna is bouwen aan echte loyaliteit ver te zoeken.

Ik zou veel liever zien dat providers ophouden met het geven van dat soort welkomstcadeautjes en de besparing die daarmee gerealiseerd wordt ingezet wordt voor het verlagen van de abonnementsprijs of het geven van een gestaffelde korting op basis van het aantal jaren dat men klant is.


Goede morgen, euh jullie als providers proberen nieuwe klanten te lokken met leuke dealtjes 150€ gratis 1 jaar tv kijken. Waarom worden elk jaar de vaste klanten nu eens goed beloond met een goede deal en niet steeds de vaste klanten de hoofdprijs te laten betalen. Ben al jaren klant bij u u moet deze klanten belonen. 

Helaas zit de wereld zo niet in elkaar. Alles draait om het binnenhalen van nieuwe abonnees en daarna is bouwen aan echte loyaliteit ver te zoeken.

Ik zou veel liever zien dat providers ophouden met het geven van dat soort welkomstcadeautjes en de besparing die daarmee gerealiseerd wordt ingezet wordt voor het verlagen van de abonnementsprijs of het geven van een gestaffelde korting op basis van het aantal jaren dat men klant is.

Bij de laatste volzin sluit ik mij volledig aan.

Een klant krijgen is één ding, een klant houden veel lastiger. Bovendien werkt belonen beter dan bestraffen.


Als je iedere maand beloond wil worden moet je bij kpn gaan werken. Als je de kipfilet bij de supermarkt te duur vindt ga je ook niet vragen om korting.  Dan koop je geen kipfilet of je koopt het ergens anders.


het grote verschil tussen kipfilet en kpn is dat de kip voor iedereen even duur is, en van een kip aanbieding kan ook iedereen gebruik maken, nieuwe klanten, bestaande klanten en klanten die al 300 jaar bij diezelfde winkel kip kopen.

 

KPN houdt er een andere, in mijn ogen oneerlijke, marketing strategie op na…..


Ieder jaar wisselen van provider werkt ook natuurlijk, het is alleen wat omslachtiger. Bij glasvezel internet-only is heen en weer wisselen tussen KPN en Youfone tot nu toe het eenvoudigst omdat je alles dan kan laten hangen qua hardware en instellingen, dat zal met die overname binnenkort wel verdwijnen.

Een trouwe klant korting die oploopt als je langer klant bent klinkt logischer en rechtvaardiger in de oren, maar zo denken ze inderdaad niet. Bij bijvoorbeeld Ziggo moet je als je slim bent ook af en toe weggaan, op een gegeven moment betaal je significant meer dan iemand die net klant is, slapende klanten is het verdienmodel.


De meeste mensen hebben voor duizenden euro's appartuur in huis wat internet gebruikt. Telefoons, computers, tv's, lampen, koelkasten en zelfs een vibrator werkt tegenwoordig op wifi en het moet allemaal probleemloos werken. Maar wat er voor zorgt DAT het allemaal werkt mag niks kosten. Onbegrijpelijk!


Maar wat er voor zorgt DAT het allemaal werkt mag niks kosten. Onbegrijpelijk!

Wie zegt dat dat niets mag kosten?

Volgens mij gaat dit topic heel ergens anders over namelijk over het belonen van loyaliteit.


inderdaad, het gaat (mij) er niet om, om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten. Internet is belangrijk (voor mij) en daar betaal ik zonder problemen een premium prijs voor. 

Het gaat mij erom dat iedereen hetzelfde zou moeten betalen voor dezelfde dienstverlening. Da’s bij kipfilet immers ook zo. Politieke woorden die daarbij in andere contexten gebruikt worden zijn ‘ eerlijke prijzen’ en ‘geen subsidie’.

Daar wordt iedereen beter van en KPN wint van de concurrentie, maar ik heb dan ook geen marketing gestudeerd ;-)


Maar wat er voor zorgt DAT het allemaal werkt mag niks kosten. Onbegrijpelijk!

Wie zegt dat dat niets mag kosten?

Volgens mij gaat dit topic heel ergens anders over namelijk over het belonen van loyaliteit.

Je hebt gelijk.  Ik krijg altijd een soort waas voor m'n ogen bij dit soort onderwerpen. 😅


Ik ook @Joep1965 :-)