Skip to main content

Ik heb zojuist 1 uur aan de telefoon gezeten. En 2 verschillende mensen gesproken omdat de verbinding tot 2 keer toe is verbroken! 
 

ik verwacht dat jullie nu contact met mij op gaan nemen… of dat er iemand langs gaat komen want aan de telefoon kunnen ze het probleem toch niet vinden

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Naast bellen kunt u ook chatten maar aan u bericht te lezen merk ik op dat u graag persoonlijk geholpen wil worden. Het forum is voor en door klanten en zij hopen u zo goed mogelijk te helpen. Lukt dit niet dan komen medewerkers in actie en nemen het verder met u op.

 

Waar kunnen wij u bij helpen?


Goedemiddag @Kevin T en welkom hier op het KPN forum :)

 

Jammer om te lezen dat je er telefonisch niet uit bent gekomen maar goed dat je dit probleem kenbaar maakt. Berichten die we via deze weg ontvangen, beantwoorden we op volgorde van binnenkomst. Het is momenteel nogal druk hier op het forum en daarom duurde het even voordat ik je bericht tegenkwam. Heb je inmiddels een oplossing voor je probleem gevonden of speelt het nog steeds? Mocht het probleem nog steeds spelen, kun je dan zo duidelijk mogelijk uitleggen wat er precies gaande is? Dan gaan wij er alles aan doen om je probleem via deze weg te verhelpen!


Hoi @Kevin T , ik heb niks meer van je mogen vernemen en ga dit topic daarom sluiten!


Reageer