Skip to main content

Wij hebben thuis internet en tv kunnen wij met een extra ontvanger dat ook op de camping ontvangen 

Hoi @Annemariedekok en welkom op het forum! Ik kan me goed voorstellen dat je op de camping ook lekker wilt buizen. :smile: De iTV ontvanger die je op de Experia Box aansluit kun je niet gebruiken op de camping. Die is aan je abonnement thuis gekoppeld. Je kunt wel Digitenne bestellen. Daarmee kun je ook TV kijken, maar dan gaat het TV signaal via zendmasten door de lucht. Dit kastje kun je dus overal gebruiken waar Digitenne bereik is. :slight_smile:  Je kunt hier het zenderoverzicht van Digitenne vinden. Wil je in je forumprofiel onder ‘Persoonlijke opmerkingen’ ook de postcode en het huisnummer van de camping noteren? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kijk ik hoe het Digitenne bereik op de camping is. 


Als je op de camping voldoende wifi (bandbreedte) hebt dan kan je online kijken via laptop (tv.kpn.com) of via tablet of smartphone (KPN ITV app).

Een Digitenne ontvanger kun je bij je ITV abonnement nemen van af minimaal één maand.


Reageer