Skip to main content

Schandalig. Ondertussen al 10x gebeld en word van kastje naar de muur gestuurd. Zou graag nu willen weten wat ik het beste kan invullen / ingeven voor de optimale wifi.

Wil graag weten wat moet bij: 

2ghz - n?   5ghz - n/ac

channel 11 & auto?

Tevens de bandwidth 2ghz & 5ghz?

 

en wat we nog meer kunnen doen.

Graag echte tips: - want wifi versterkers en resetten alles al gedaan.

 

Admin: privégegevens verborgen

 

Vertel nou eerst even wat in jouw ogen slecht is. Kom met metingen dan zien we wat.


Jaa speedtest meetingen zijn dermate slecht. 
Niet eens altijd rond de 3 soms valt hij ook weg

 

maar hierbij de speedtest (zonder kabel) want, dat heb ik ook al meer gehoord maar dat is gewoon geen optie alles op kabel.

 

 


Welke snelheid is er haalbaar op jouw adres? Dat kan je zien op de orderbevestiging of als je doet alsof je een bestelling plaatst op de site. 


@Bas de Jong Zet Apple Private Relay uit en doe nog een keer de speedtest. Het is bekend dat Apple Private Relay tot factor 10 jouw internet kan verlangzamen


Wat haalbaar is weet ik niet precies. Heb zelf glasvezel etc tot mijn beschikking dus mag hopen dat minimaal 30+ wel haalt. dus haalbaar is wel de max. @Joep1965 

Ga ik even proberen! @TDN (werkt helaas niet)

 

 

Wil graag ook weten wat ik het beste kan ingeven bij:

  • wireless mode
  • chann
  • bandwitch

Tip: Maak een 5ghz netwerk aan. Ga naar extra wifi en daar kun je een extra wifi aanmaken. 
‘Tot nu toe werkt het prima!’ Hopelijk blijft het zo. 

Houd er wel rekening mee dat je uiteraard wifi netwerken opnieuw moet verbinden met dit netwerk.  


Zet alles zoveel mogelijk op automatisch (AUTO) en haal het vinkje weg bij WPS @Bas de Jong