Skip to main content
Vraag

Laden van websites hapert terwijl wifi goed is

• January 10, 2026
  • 8 reacties
  • 59 keer bekeken

Hallo,

Kunnen jullie niet iets doen aan die waardeloze internetsnelheid van jullie.

Ik betaal me blauw en kan steeds zitten wachten tot er eindelijk ergens eens een pagina opent.

KPN zelf ook. Kan geen voetbal kijken omdat hij moeilijk laad en maar niet wil starten.

Aan mijn omgeving ligt het niet. Die werkt perfect. Ook mijn WIFi.

Het is puur het laden van websites wat nu wel erg vaak hapert en niet wil laden en of starten.

Aan het werk jullie. Betaal me blauw

8 reacties

Flitsend
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • January 10, 2026

​@TPAL Goeienavond! Even een paar vraagjes om alles duidelijk te hebben;

Wat voor abonnement heb je? Tot welke snelheid? Heb je glasvezel of DSL?

Zou je eens willen vertellen wat voor apparatuur je hebt? Wat voor modem heb je? Heb je wifiversterkers, zo ja, welke? Hangt er andere apparatuur aan je netwerk die invloed kan hebben? Denk aan switchers, routers, etc. 

Doe anders terwijl alleen je modem aanstaat (dus alle randapparatuur even uitzetten) even een snelheids test op deze pagina. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 10, 2026

Heb alles Glasvezel, Snelle internet, maar nu even niet. 

Afgelopen week zou er tot en met vandaag (5 dagen) aan het netwerk gewerkt worden, wat vertraging zou kunnen opleveren. Maar die periode is nu voorbij en is het op zijn ergst sinds een paar dagen. Heb alles hier al opnieuw opgestart maar niets helpt.

Nu heb ik een Mesh systeem router achter de KPN hangen en daar staat de WiFi van uit. Dus alles gaat al jaren via de Mesh router. Heb nu net gezien dat een van de Mesh stations wel groen was maar dat hij niet meer in gebruik was. en de apparatuur ws steeds op zoek was naar het volgende Mesh station. Heb nu alles weer gezet zoals het vanouds stond en nu werkt het weer. Even aanzien dus..

Ben ws even op het verkeerde been gezet door de aangekondigde werkzaamheden omdat het al enkele dagen niet meer goed ging. Is wellicht wel een gevolg daarvan want voorheen had ik zelden last van totale uitval, wat nu wel het geval was. Eerste 30minn. van PSV gemist..

Flitsend
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • January 10, 2026

​@TPAL Fijn dat alles in ieder geval weer werkt! Snel PSV aanzetten, is een mooie pot. Als je voor PSV bent tenminsten ;) 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 10, 2026

we gaan weer beginnen…

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 10, 2026

Mocht het weer gebeuren, doe dan een snelheidsmeting via de speedtest website via wifi. En doe dit ook bekabeld op je modem.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • January 10, 2026

Soms is het handig om even alles van a tot z te rebooten of te resetten, pak ook even het ont mee.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Fijn dat je een oplossing gevonden hebt ​@TPAL! Hopelijk heb je nog van de wedstrijd kunnen genieten.

Hier ben ik het helemaal mee eens. Apparatuur staat over het algemeen altijd aan. Soms is het goed om alles eens opnieuw op te starten:

Soms is het handig om even alles van a tot z te rebooten of te resetten, pak ook even het ont mee.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 13, 2026

Had alles al reboot, maar veranderde niets. LT WiFi stond achteraf in een stand met matige WiFi omdat hij niet meteen een Mesh station had gevonden nadat alles even gereboot was geweest.