Skip to main content

misschien weet 1 van jullie de oplossing. ik heb vreselijk veel last van lag compensatie in call of duty. mijn ping is meestal rond de 20, dus daar ligt het niet aan. echter is het zo, dat mijn enemies, mij veel eerder zien, dan ik hun kan zien. mijn bullets doen weinig-tot geen damage. ik heb 10 bullets nodig, terwijl ik in 3 bullets steeds dood ben. ik speel op pc.

 

met vriendelijke groet

Hoi @pvg103103103. Wat vervelend dat dit gebeurd. Ik heb helaas zelf niet het antwoord op jouw vraag. Gelukkig hebben we op het KPN Forum een community die graag meedenken over een oplossing. :wink:


ben benieuwd of er meer mensen last van hebben??


met de nieuwe call of duty, die vandaag gereleased is, ook weer last van extreme lag compensatie. bullets gaan weer dwars door de enemies heen. ik ben telkens in 2 a 3 bullets dood. is er iets mis met de verbinding naar call of duty servers? zijn er meer mensen die er last van hebben? 


ook met valorant is dit probleem aanwezig. het is nagenoeg niet mogelijk om te spelen. enemies zijn mij veel eerder, dan ik hun. het kan toch niet zo zijn, dat ik hier als enigste last van heb…….


Misschien kun je niet schieten en raak je ze niet?


uiteraard wel :) 


ook met de nieuwe call of duty vanguard, hetzelfde gezeik. tijd om te swicthen van provider lijkt me!


ik zal eerst nog het fritzbox modem proberen. kijken of dat een verschil gaat maken, anders wordt het toch tijd om te switchen. ik wil normaal kunnen spelen!