Skip to main content
Beantwoord

Lage internetsnelheid

• January 31, 2020
  • 4 reacties
  • 93 keer bekeken

Slechte internetsnelheid moet normaal 200-200 zijn ma heb nu 50-30

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi @Paul32, ik begrijp dat jouw internetsnelheid lager is dan de bedoeling is, en dat je de meting via WiFi hebt gedaan. We helpen je hier graag verder.

Wat Joep hierboven aangeeft klopt. Een snelheidsmeting via WiFi is niet objectief omdat een draadloze verbinding beïnvloed wordt door storingsbronnen en andere signalen in je omgeving.. Kan je de meting via een bekabelde verbinding doen, en laat je ons weten wat daar uit komt? Dan kijken we vanaf daar verder naar je verbinding.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 31, 2020

Meet u dat bekabeld?

• Auteur
  • Helper
  • January 31, 2020

Draadloos doe ik dat 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 31, 2020

De snelheid meten doe je bekabeld. Wi-Fi wordt teveel beïnvloed door omgevingsfactoren. Meet even bekabeld als je wil. Kijken we daarna even naar je Wi-Fi.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi @Paul32, ik begrijp dat jouw internetsnelheid lager is dan de bedoeling is, en dat je de meting via WiFi hebt gedaan. We helpen je hier graag verder.

Wat Joep hierboven aangeeft klopt. Een snelheidsmeting via WiFi is niet objectief omdat een draadloze verbinding beïnvloed wordt door storingsbronnen en andere signalen in je omgeving.. Kan je de meting via een bekabelde verbinding doen, en laat je ons weten wat daar uit komt? Dan kijken we vanaf daar verder naar je verbinding.