Skip to main content

Hallo, 

 

Wij hebben problemen met de snelheid van onze WiFi. 

We hebben de online wifi manager al geraadpleegd, waaruit blijkt dat de WiFi snelheid maar 6 Mbits/s is. 

Momenteel hebben wij een zwarte bekabelde wifi versterker van KPN. 

Ik heb de verschillende stappen om de verbinding te verbeteren al meerdere malen doorlopen in de afgelopen maanden, zoals het modem opnieuw opstarten. 

Daarnaast heb ik al eerder contact met jullie klantenservice gehad,, waarin werd uitgelegd hoe de zwarte bekabelde wifiversterker goed aan te sluiten.  

Echter ben ik tot de conclusie gekomen dat het in ons huis niet mogelijk is om deze aan te sluiten op het modem op de eerste verdieping i.v.m. het feit dat we in een oud huis wonen waarin de kabels niet doorgetrokken kunnen worden naar de benedenverdieping. Daarbij zijn er zeer weinig stopcontacten waardoor de afstanden ook niet overbrugd kunnen worden. 

Vandaar dat we graag een oplossing willen voor dit probleem, bijv. een draadloze WiFi versterker. 

 

Ik zie de reactie en oplossing graag tegemoet!

 

Hartelijke groet,

Babs 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt.

Welke snelheid heb je als je meet met een bekabelde pc of laptop?


Hallo,

 

Tussen de 6 en 12 Mbits/s


Woon je in een buitengebied? Wat zegt de site van kpn als je net doet alsof je internet gaat bestellen.  Als je de postcode invoert komt de haalbare snelheid tevoorschijn.  Ben benieuwd.


Hi @Babs1582, welkom op het forum. 

Woon je in een buitengebied? Wat zegt de site van kpn als je net doet alsof je internet gaat bestellen.  Als je de postcode invoert komt de haalbare snelheid tevoorschijn.  Ben benieuwd.

Ook ik ben benieuwd of dit aan de draadloze verbinding ligt of aan de gehele verbinding zelf, voordat we naar WiFi kijken. Welke snelheid krijg je te zien op je adres als je op de KPN website je postcode en huisnummer invult? 


Hi,

 

Als ik mijn adres intyp staat er: 76 Mbits/s en 13 Mbits/s

Dankjewel!


Dat is dan wel heel bijzonder. Welke type modem heb je?


Vooral bijzonder ook omdat je met een kabel ook maar 10 haalt. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?