Skip to main content

Goede avond,

Sinds vandaag klant bij KPN met een hussel 200/200 abo. Nu haal ik met verschillende test maar rond de 23 mb upload snelheid.... dat is zowel bekabeld als draadloos getest en stroom heb ik ook al van mijn modem gehaald dat had helaas geen effect. Download snelheid is iedere keer vrij stabiel rond de 200 mb. 

Ik heb ook gekeken in de Kpn app bij mijn Producten en daar staat dat ik een 200/ 20 mb abonnement heb heeft dat er soms mee te maken ? 

Alvast bedankt voor jullie reactie 

Alexander 

 

Ik zou haast vermoeden dat u geen glasvezel heeft. Klopt dat?


Ha Nick net even gecheckt maar heb toch echt een 200 up en 200 down abo. Dit staat meerdere keren in de mails die ik van KPN heb gehad ter bevestiging. 


Wat voor aansluiting heb je? Koper of glasvezel? Op koper ga je bij KPN nooit een symmetrische DSL-verbinding krijgen namelijk en dan is een verhouding van 10:1 download/upload heel normaal.

 

Als je glasvezel hebt zou dit wel gelijk (of upload zelfs hoger in veel gevallen) moeten liggen.


Goedemiddag @Alexegmond, welkom hier op het forum! :blush:

Heb je inmiddels duidelijkheid over de snelheid die mogelijk is op jouw adres / de snelheid die je met jouw abonnement hebt? Zoals @Nick83 en @NHendriks eigenlijk ook aangeven: het is hierbij belangrijk om te weten of je een koperverbinding of een glasvezelverbinding hebt. Mocht je willen dat ik even met je meekijk naar je abonnement, laat het dan gerust weten. Je kunt ons ook bereiken op het nummer 0800 0402 (gratis).


Probleem heeft zichzelf opgelost. Upload snelheid is nu wel 200 mb.

dank voor de reacties.