Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een oplossing kunnen vinden in het volgende item op kpn forum: 

Ik ga morgen een nieuw modem bestellen, de V10. De V10A geeft te vaak problemen met wegvallend internet. Lijkt me niet dat ik daar voor betalen moet.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 

Inmiddels zijn we 11 maanden verder, en sinds een dikke maand heb ik een KPN abonnement met een Experiabox V10A icm 4G modem. Tot nu toe elke dag problemen met het uploaden van een videostream waarbij de internetverbinding wegvalt. En elke dag bel ik naar de klantenservice van KPN. Sinds vandaag heeft een KPN monteur mij gewezen op dit topic. Het schijnt dat de ontwikkelaars nog niets hebben gedaan met fenomeen. Morgen maar eens proberen met de Experiabox V10. Op hoop van zegen.

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Hoi @PG Lutjegast, welkom hier. 

De upload geeft dus problemen. Alles is al een keer opnieuw opgestart? Of werkt het inmiddels weer goed met de V10. Ik ben benieuwd. Mocht je toch nog problemen ervaren. Zou je dan jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedan hebt, dan kijk ik mee. 


Dag Bart_Z, 

Ik heb inmiddels de nieuwe Experiabox V10 aangesloten en een reset gegeven. na een kwartier heb ik mn bestaande 4G kastje er op aangesloten, maar down- en uploadsnelheid is nog net zo als zonder de 4G-ondersteuning. KPN maar weer een gebeld, volgens mij worden ze helemaal gek van mn gebel. Er wordt een KPN monteur aangestuurd, die komt woensdag. Nou, 't zal mij benieuwen. Ticket wordt pas een maand na de monteur gesloten. Lijn zal worden gemonitord.


Hier een tevreden sib gebruiker:wink: . Heb je de simkaart al een keer goed aangedrukt? Die tip gaf ik laatst aan iemand en het was meteen raak!


Ik ben zeer benieuwd. Ik hoor graag weer van je als of het aandrukken werkt of als de monteur is geweest.