Skip to main content
Vraag

Lage wifisnelheid met V10 en wifiversterkers

• 31 maart 2025
  • 4 reacties
  • 18 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties

Heb slechte WiFi speedtest geeft tussen 15 en 20 Download.

Dit met Desktop zet ik daar bij een laptop dan heb ik daarop over de 100 download

diverse keren gedaan, steeds hetzelfde. Modem V10 met WiFi versterkers

Graag uw antwoord hoe dit kan

4 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3577 reacties
  • 31 maart 2025

​@BWR 

Komt dit misschien na een update van de KPN ? Wat zijn de snelheden zonder WiFi, met kabel ?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 31 maart 2025

Snelheid met kabel is 122

Met laptop vlakbij V10 zonder kabel 70 ik snap er helemaal niets van!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 31 maart 2025

Na het rommelen met de modem had ik helemaal geen signaal, dus even aan stekers getrokken, en toen deed hij het weer. Stekers zijn goed, misschien aan de binnenkant van de modem een slecht contact?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7740 reacties
  • 2 april 2025

Goedemorgen ​@BWR , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

BWR schreef:

Snelheid met kabel is 122

Met laptop vlakbij V10 zonder kabel 70 ik snap er helemaal niets van!

Wanneer je via de wifi gaat werken, lever je nu eenmaal altijd snelheid in omdat een wifi signaal zich door de lucht moet verplaatsen. Op zich is een snelheid van 70 Mbit/s via de wifi echt meer dan prima.

BWR schreef:

Na het rommelen met de modem had ik helemaal geen signaal, dus even aan stekers getrokken, en toen deed hij het weer. Stekers zijn goed, misschien aan de binnenkant van de modem een slecht contact?

Goed om te lezen dat alles weer goed lijkt te werken. Ik zou het wel even goed in de gaten houden. Mochten de problemen onverhoopt terugkeren, dan zou ik je adviseren om hiervoor een belafspraak in te plannen met onze Helpdesk. Zij kunnen vanuit daar direct je verbinding doormeten en dat lijkt me hier een goede stap mocht je dus toch weer problemen ervaren! 

Reageer