Skip to main content

Hoi kpn, een doos met mooie apparatuur en duidelijke instructies. Zou allemaal makkelijk moeten lukken om aan te sluiten als icter! Vanmorgen een berichtje gehad, hoera uw internetverbinding werkt nu! Dus hup aansluiten die hap, totdatā€¦. Er geen lampje gaat branden bij glas!! Meermaals alles opnieuw geprobeerd en stroom eraf ed, lampje gaat maar niet brandenā€¦. Balen balen, hoop dat dit zsm wordt opgelost, want je verwacht dat het werkt als je zoā€™n berichtje krijgt! Wat kunnen jullie nu voor me doen KPN?

Beste @SuzanneVG, welkom! Supervervelend dat het niet meteen werkt! Heb je in de tussentijd het stappenplan bij storingen doorgenomen of/enĀ telefonisch contact gehad met mijn collega's via 0800-0402?Ā 


Ja er is de volgende dag een monteur langsgekomen die adequaat gehandeld! Het lag in de patchkast verderop in de wijkā€¦ hij moest een paar keer heen en weer om het op te lossen, maar daar lagen wij er met ons adres uit. Gelukkig werkt alles nu bedankt! Wel een opmerking over de helpdeskmedewerker, die beloofde een afspraak voor morgen, maar in de bevestiging bleek dat hij een afspraak voor over 2 weken had geplandā€¦. Heel slordig. Gelukkig kon ik zelf de afspraak verzetten en naar voren halen.