Skip to main content

Hallo

 

Het lampje services brand oranje op mijn xperiabox. Ik heb net een nieuwe box gekregen omdat dit bij de oude ook was. Na uitlezen door de service desk zagen ze dat er een fout in de box zat. Alleen nu brand het services lampje op de nieuwe box ook oranje. Alles lijkt te werken , behalve dat internet soms even wegvalt. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen 

 

Mvg Ralf

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Ha @RalfenIlona Hoe is de situatie nu? Wat vaak helpt is de Experia Box even een herstart geven en als dit geen effect heeft kun je een fabrieksreset proberen. 


Hallo Bart 

Ik heb beide opties geprobeerd maar het lampje blijft branden. Heb alle connecties bekeken of alles goed zat aangesloten en ook dit is niet de oorzaak. De experia box die we nu hebben is splinternieuw dus snap niet waar het aan kan liggen 


OJA en als ik de servicetool gebruik van kpn, dan stopt hij iedere keer bij 60% en staat er dat er een fout is opgetreden. Het vreemde blijft wel dat alles gewoon lijkt te werken


Hallo @RalfenIlona We zien toch iets geks op je verbinding, dus als ik net met je besprak: ik zorg dat er een storingsmonteur bij je langs komt. Hopelijk kan hij of zij achterhalen wat er precies aan de hand is. Laat je weten hoe het is afgelopen?  


Ik hou je op de hoogte. Bedankt alvast


Monteur is langs geweest. Er zat een breuk in een draad in de kast in onze straat. De monteur heeft daar een nieuwe geplaatst en het probleem is opgelost. Bedankt voor de hulp !!


Reageer