Skip to main content

Mijn 2e Superwifi punt blijft sinds internet verbinding onderbreking 3dgn geleden oranje branden.

alle op dit forum gemelde oplossingen verhelpen dit niet:

  • 2e superwifi punt bekabeld aan modem aansluiten: groen maar zodra losgekoppeld na groen knipperend weer oranje
  • oranje wifipunt omdraaien met bekabeld wifipunt: geen effect/verschil
  • oranje wifipunt dichter bij modem/vast wifipunt: geen effect, wifipunt binnen 1 mtr van modem: blijft oranje
  • reset modem: geen effect/verschil.

Wifipunten hebben gedurende lange tijd - bijna 2 jr- prima gewerkt, 2e wifipunt altijd groen geweest. 
Huidig modem is een V12 modem, is enige maanden  geleden ongeruild ivm zeer instabiele internet/tv verbinding waarbij zowel internet als tv signaal diverse keren per dag werd onderbroken en hersteld werd.

Ik vermoed zelf dat Kpn onlangs een update. Van V12 modem heeft doorgevoerd aangezien het ik niet meer kan inloggen op mijn modem. Wachtwoord modem wordt niet geaccepteerd.

Wat is oplossing van dit probleem, een 2e superwifi dat zelfs oranje brandt binnen 1 mtr van modem is natuurlijk geen superwifi te noemen

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

@cawi Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je 2e Superwifi punt niet meer wil verbinden. Vaak helpt het om het hele netwerk even opnieuw op te bouwen. 

Dus om alles even 1 voor 1 te resetten en hierna opnieuw aan te sluiten. Hierna zou ook het tweede Superwifi punt normaal gesproken moeten koppelen. 

Mocht dit het probleem niet oplossen dan hoor ik dit natuurlijk graag en gaan we verder zoeken naar een oplossing!Â