Skip to main content

Vorig jaar eind juli is ons huis afgebrand. De brand is in de meterkast ontstaan en daarbij is (uiteraard) ook de glasvezelaansluiting verbrand. Na 7 maanden was het huis hersteld en ondertussen wonen we weer thuis. Afgelopen oktober in overleg met de aannemer het herstel van alle nutsvoorzieningen aangevraagd via Mijnaansluiting.nl omdat toen de meterkast was herbouwd. 

 

Alles is ondertussen hersteld met uitzondering van de glasvezelaansluiting. In oktober 2023 netjes een offerte gekregen en deze direct getekend. Binnen 15 werkdagen zou een aannemer contact opnemen. Het is ondertussen juli 2024 en na vele tientallen telefoontjes naar KPN Glasvezel nog steeds de melding ‘heb geduld, we sturen de aannemer een bericht’ en ‘dien anders een klacht in’. Dat laatste heb ik uiteraard ook gedaan, maar de klachtenafdeling heeft ook niets van zich laten horen. 

 

Wie o wie, weet wat de oplossing is om iemand bij KPN in beweging te krijgen zodat het gefixt wordt?  Het is ondertussen om moedeloos van te worden namelijk (vanwege de forumregels, hou ik het maar netjes qua taalgebruik) 😑.  

U staat ergens op een wachtrij en moet gewoon geduldig op uw beurt wachten denk ik…

Heeft u ook de aansluiting voor Ziggo?


Oei wat een schrik @Bosman_M! Dat lijkt me een van de meest angstige dingen die je kan overkomen. Ik hoop dat jullie er, voor zover mogelijk in deze situatie, zo goed mogelijk uit gekomen zijn.

Heel fijn dat je rekening houdt met onze forumregels, maar ik snap dat de frustratie kan oplopen in zo'n situatie. Ik zou heel graag willen, maar we kunnen het via het forum helaas niet voor je bespoedigen.. Het forum is van KPN als provider, wij zorgen voor het signaal op de lijn. Netwerk is de kant van KPN die over aanleg en beheer van de aansluiting gaat. Ik raad je toch aan om contact met hen op te nemen, als het niet opschiet of als er onduidelijkheden zijn. En ik hoop dat het snel alsnog opgelost wordt! 

 


@Alexandra van KPN Je mag mij de adresgegevens wel mailen of DM-en (als @Bosman_M ) deze in het profiel heeft gezet).

Misschien kan ik iets bespoedigen of herstellen.


@Bosman_M u kunt hier u profiel invullen:

https://forum.kpn.com/settings/profile

De gegevens zijn alleen zichtbaar voor KPN forum medewerkers zoals Alexandra. Die zal dan de gegevens aan Ward doorspelen. 


@Bosman_M u kunt hier u profiel invullen:

https://forum.kpn.com/settings/profile

Voor de duidelijkheid, dat is niet zichtbaar voor andere gebruikers, alleen voor KPN Webcare medewerkers. Dus ook niet voor mij (vandaar mijn oproep aan Alexandra)


ik volg mee 


Reageer