Skip to main content

Als ik hier zo rond kijk zakt de moed echt in m’n schoenen.. Ik ervaar precies hetzelfde. Sinds 1 Mei geen internet en tv door een kabelbreuk in het buitengebied. Alleen KPN heeft hier een kabel liggen.

Zelfs een 4G dongel opsturen is te moeilijk en lijkt onmogelijk. Heb al een kleine 10uur aan de telefoon gehangen en krijg allemaal leuke beloftes, of zijn het misschien leugens? Het is echt een hele trieste bedoeling de service van KPN.

Kan ik KPN aansprakelijk stellen bij inbraak bijvoorbeeld nu het alarmsysteem niet werkt?

 

Admin: afgesplitst van een oud topic en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt

Een alarmsysteem hoort niet via het internet te werken. Dat hoort via het mobiele telefoonnetwerk uit te kunnen bellen.


Dat vroeg ik niet


Een alarmsysteem hoort niet via het internet te werken. Dat hoort via het mobiele telefoonnetwerk uit te kunnen bellen.

Het zal je verbazen hoeveel PSTN alarmsystemen (en zorg alarmen) er nog zijn. 


Het zal je verbazen hoeveel PSTN alarmsystemen (en zorg alarmen) er nog zijn. 

Werken ze ook op glasvezel VoIP telefoons?


Hoi @Jesse Bronmeijer, wat balen dat je al zo lang zonder zit!
Ik kan hier via het forum niet veel meer over zeggen dan mijn telefonische collega's. Is in ieder geval al duidelijk waar de oorzaak zit?

Als de storing verholpen is kun je via kpn.com/vergoeding of telefonisch een vergoeding aanvragen voor de periode dat je je abonnement niet hebt kunnen gebruiken.


Reageer