Skip to main content

Heb al 2 maanden geen internet meer van KPN en de communicatie is ook om te huilen slecht. 

 

4 monteurs langs geweest maar de lijn zou goed moeten zijn maar de hardware detecteer een probleem met de demping van de lijn.  KPN netwerk komt ook zijn afspraken niet na en belt mij totaal niet, ook geen mails, moet dus elke keer bellen naar kpn voor een update. en elke keer: ja moeten we uitzoeken, navragen. 

KPN is echt een derde rang bedrijf geworden. Ziggo heeft betere support. al ben ik totaal geen fan van Ziggo, daar gaan dingen toch net wat beter.  KPN heeft gewoon interne problemen met all acquisities die ze hebben gedaan met hun netwerk en onder aannemers dat het een pijnzooi is geworden. 

ik kan alleen 2 ding bedenken wat er fout gaat:

1 ergens in het systeem staat er iets verkeerd waardoor de lijn niet goed actief word.  ( kans zeer zeer klein)

2 hardware incompatible door chip revise in geleverde hardware.  (kans klein)  

maar helaas kan niemand mij uitleggen wat het probleem is alleen de meest info krijg ik van de monteurs die al dan niet in dienst zijn van KPN. 

 

Goedemiddag @mseric en bedankt voor je bericht. Dat is al een hele lange tijd om zonder diensten te zitten dus ik begrijp heel goed dat je allesbehalve blij bent met hoe alles op dit moment verloopt. Als er al 4 verschillende monteurs langs zijn geweest, vermoed ik dat er reeds een ticket is aangemaakt. Heb je nog iets met de laatste monteur die is geweest iets afgesproken? Het klinkt in ieder geval als een complexe situatie die hopelijk zo snel mogelijk wordt verholpen. Heb je hier onlangs ook nog contact over gehad met onze helpdesk (0800 0402) en zo ja, wat werd aar precies aangegeven? 


Goedemiddag @mseric en bedankt voor je bericht. Dat is al een hele lange tijd om zonder diensten te zitten dus ik begrijp heel goed dat je allesbehalve blij bent met hoe alles op dit moment verloopt. Als er al 4 verschillende monteurs langs zijn geweest, vermoed ik dat er reeds een ticket is aangemaakt. Heb je nog iets met de laatste monteur die is geweest iets afgesproken? Het klinkt in ieder geval als een complexe situatie die hopelijk zo snel mogelijk wordt verholpen. Heb je hier onlangs ook nog contact over gehad met onze helpdesk (0800 0402) en zo ja, wat werd aar precies aangegeven? 

Alles al gedaan,  ticket aangemaakt, heb dus een ticket nummer met een 2 cijferige code.  en een klacht ingediend, Dit help wel wat met op de hoogte gehouden worden maar wat er nu mis is en wat er gedaan moet worden weet niemand mij te vertellen. Ik krijg allemaal verschillende verhalen te horen. Ook de monteur 1 van KPN, 2 zelfstandige en nog 1 die onaangekondigd voor de deur staat. 1 monteur heeft een meeting gedaan met speciale apparatuur en heeft geconstateerd dat de glas vezel goed is.  maar als dat allemaal niet intern netjes wordt verwerkt.  daar kan ik niks aan doen. Ik krijg gewoon te horden dat je over 2 weken alles moet werken en dat is al een maand geleden. 

De vraag die U stelt vraag ik dus ook, maar ik krijg er geen antwoord op. en als dat weken zo door gaat is er dus een communicatie probleem bij KPN intern.  Er is vast wel een Communication Director ergens bij KPN die dit kan fixen? 


Bedankt voor je toelichting @mseric!

Het lijkt bijna wel alsof het probleem dusdanig complex is dat niemand nog precies lijkt te weten wat er aan de hand is, die optie kunnen we natuurlijk niet uitsluiten. Ik ben bang dat het niet ondenkbaar is dat je hier pas duidelijkheid over krijgt zodra het probleem daadwerkelijk is verholpen. Heb je trouwens ook je mobiel bij KPN ondergebracht? In dat geval kun je via de helpdesk een gratis databundel van 100 GB aanvragen zodat je je telefoon wellicht als hotspot kunt gebruiken. 


Reageer