Hoi
Ik heb een laptop en hier werkt de wiffi niet op alle apparaten heb ik nu gewoon wiffi behalve op de laptop
Gr sharon
Hoi
Ik heb een laptop en hier werkt de wiffi niet op alle apparaten heb ik nu gewoon wiffi behalve op de laptop
Gr sharon
En je vraag is?
Hoi
Ik zie de wiffi naam zelfs niet op mij telefoon en op op mij tablet doet hij het wel
Ok. Zou je nog antwoord willen geven op mijn vragen en ben je dichterbij de Experia Box gaan zitten? Ook ben ik benieuwd of het beter gaat wanneer je deze servicetool gebruikt om je wifi naam te veranderen. Doe dit op je tablet, want je hebt hier wel een werkende verbinding voor nodig.
Als
Ik heb nu de wiffi naam aan gepast en zit bijna op het kastje maar niks werkt laptop weer herstart maar ook dit werkt niet
Scherp
Een zwarte heb ik
Ik heb nu de wiffi naam aan gepast en zit bijna op het kastje maar niks werkt laptop weer herstart maar ook dit werkt niet
Probeer dit eens: https://forum.kpn.com/internet-9/laptop-kan-juiste-kpn-netwerk-niet-vinden-502668?postid=1025271#post1025271
De wireless mode pas je dan dus aan naar iets anders.
Hoi
Ik moet daar inloggen met welk wachtwoord moet ik dat dan doen
Gebruikersnaam staat admin
Maar wachtwoord moet ik zelf invullen
Hoi
Ik moet daar inloggen met welk wachtwoord moet ik dat dan doen
Gebruikersnaam staat admin
Maar wachtwoord moet ik zelf invullen
Staat achterop de box. Het admin password.
Is het met de hulp van Nick gelukt en heb je nu wifi op je laptop
Helaas lukt het mij niet ben nu een update aan het doen van Windows en anders weet ik het ook niet meer
Helaas lukt het mij niet
Wat lukt er niet? Inloggen op de KPN Box?
Ik kan inloggen in de kpn box maar ik kom daar niet verder hoe of wat in de uitleg dat zie ik niet staan
Hallo
En dan kan je daar de Wireless Mode instellen, voor 2.4GHz en 5GHz apart.
Standaard staat de Wireless mode op 802.11ax (wifi-6), probeer het stapje voor stapje bv. 802.11bgn en 802.11ac
Ik kan nu helemaal niet meer inloggen moest gisteren mij wachtwoord wijziging maar nu kom ik er niet meer in ik ga dadelijk wel naar kpn bellen moeten ze het maar op lossen
Het nieuwe wachtwoord weet u niet meer? Tja, u kunt bellen, maar dat heeft weinig nut, want een KPN medewerker kan het u ook niet vertellen hoor. Resetten is dan nog de enige optie.
Ik weet het nieuwe wachtwoord wel maar hij doet het niet en ook niet het oude
Ben ze nu aan het bellen maar ja dat schiet ook niet op ja op mij koste een kpn monteur laten komen maar dat is een beetje appart overal wiffi baal er een beetje van
hoi allemaal
het is eindelijk gelukt ik heb wiffi ik heb inderdaad de experiaboxs nu opnieuw aangepast naar een ander kanaal bedankt allemaal
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.