Skip to main content

Hoi 

Ik heb een laptop en hier werkt de wiffi niet op alle apparaten heb ik nu gewoon wiffi behalve op de laptop 

Gr sharon 

En je vraag is?


Hoi @Laptop werkt niet met de wiffi en welkom op het forum! Ik neem aan dat je wilt weten hoe je de laptop met de wifi kunt verbinden. Wat gebeurt er wanneer je de laptop met de wifi verbindt? Krijg je een foutmelding te zien? Zo ja, welke melding? Als de wifi niet genoeg bereik heeft in de ruimte waar de laptop staat, raad ik je aan om wat dichter bij de Experia Box te gaan zitten. Ik ben benieuwd hoe het dan gaat!


Ik zie de wiffi naam zelfs niet op mij telefoon en op op mij tablet doet hij het wel 


Ok. Zou je nog antwoord willen geven op mijn vragen en ben je dichterbij de Experia Box gaan zitten? Ook ben ik benieuwd of het beter gaat wanneer je deze servicetool gebruikt om je wifi naam te veranderen. Doe dit op je tablet, want je hebt hier wel een werkende verbinding voor nodig. 


Als @Laptop werkt niet met de wiffi een nieuwe KPN Box 12 heeft, is het waarschijnlijk goed om even naar dit topic te kijken. Er speelt een issue van bepaalde Intel chips die moeite hebben met Wifi6

@Sanne_M misschien even kortsluiten met je collega?


Ik heb nu de wiffi naam aan gepast en zit bijna op het kastje maar niks werkt laptop weer herstart maar ook dit werkt niet


Scherp @RBxx, bedankt! 

@Laptop werkt niet met de wiffi Wil je in de meterkast kijken welke router je hebt? Is deze zwart of wit? Dan kunnen we dit meteen uitsluiten.


Een zwarte heb ik 

 


Ik heb nu de wiffi naam aan gepast en zit bijna op het kastje maar niks werkt laptop weer herstart maar ook dit werkt niet

Probeer dit eens: https://forum.kpn.com/internet-9/laptop-kan-juiste-kpn-netwerk-niet-vinden-502668?postid=1025271#post1025271

De wireless mode pas je dan dus aan naar iets anders.


Hoi 

Ik moet daar inloggen met welk wachtwoord moet ik dat dan doen 

Gebruikersnaam staat admin 

Maar wachtwoord moet ik zelf invullen


Hoi 

Ik moet daar inloggen met welk wachtwoord moet ik dat dan doen 

Gebruikersnaam staat admin 

Maar wachtwoord moet ik zelf invullen

Staat achterop de box. Het admin password.


Is het met de hulp van Nick gelukt en heb je nu wifi op je laptop @Laptop werkt niet met de wiffi? Ik ben benieuwd! 


Helaas lukt het mij niet ben nu een update aan het doen van Windows en anders weet ik het ook niet meer


Helaas lukt het mij niet

Wat lukt er niet? Inloggen op de KPN Box?


Ik kan inloggen in de kpn box maar ik kom daar niet verder hoe of wat in de uitleg dat zie ik niet staan 


Hallo @Laptop werkt niet met de wiffi , na inloggen ga dan naar WiFi → Advanced

 

En dan kan je daar de Wireless Mode instellen,  voor  2.4GHz en 5GHz apart.

 

Standaard staat de Wireless mode op 802.11ax  (wifi-6), probeer het stapje voor stapje bv. 802.11bgn en 802.11ac


Ik kan nu helemaal niet meer inloggen moest gisteren mij wachtwoord wijziging maar nu kom ik er niet meer in ik ga dadelijk wel naar kpn bellen moeten ze het maar op lossen 


Het nieuwe wachtwoord weet u niet meer? Tja, u kunt bellen, maar dat heeft weinig nut, want een KPN medewerker kan het u ook niet vertellen hoor. Resetten is dan nog de enige optie.


Ik weet het nieuwe wachtwoord wel maar hij doet het niet en ook niet het oude 

Ben ze nu aan het bellen maar ja dat schiet ook niet op ja op mij koste een kpn monteur laten komen maar dat is een beetje appart overal wiffi baal er een beetje van 


hoi allemaal 

het is eindelijk gelukt ik heb wiffi ik heb inderdaad de experiaboxs nu opnieuw aangepast naar een ander kanaal bedankt allemaal 

 


Reageer