Skip to main content

Een aantal maand geleden heb ik mijn modem vervangen voor een v12, dit heb ik gedaan naar aanleiding van het probleem dat zich voordeed met constant wegvallende wifi.

Nadat de v12 modem is geinstalleerd is het wegvallen wel minder geworden, maar het gebeurd nog steeds een aantal keer per dag.

 

Nu is dit best wel vervelend aangezien ik het gebruik voor mijn restaurant en hierdoor dus ook telkens mijn muziek en kassasysteem weg valt.

 

 

Dag @DannyJansen131 wat heb je zoal aangesloten op het modem?


2 switchboxen zitten erop hierop draait mijn kassasysteem en meerdere sonos speakers.


Waarschijnlijk kan de aangesloten appartuur niet omgaan met de bandsteering van het modem.  Ga het extra wifi netwerk gebruiken en gebruik dan de 2.4ghz band. 


Hi @DannyJansen131, welkom bij ons op het forum. Een wegvallende verbinding is nooit leuk maar als je het zo gebruikt helemaal niet natuurlijk! Is het gelukt met de tip van Joep?

Ik ben ook benieuwd wat voor abonnement het precies is, als je het zakelijk gebruikt zou het kunnen zijn dat het een zakelijk abonnement is? In dat geval kan je beter contact opnemen met onze zakelijke tak (0800-0403 of het zakelijke forum). Je bent nu op het forum voor consumenten. Als het een consumentenpakket is, dan ben je hier wel op de juiste plek natuurlijk.