Skip to main content

Goedeenavond

 

Mijn wifi en internet valt ook om de dag weg. Of s ochtends of in de avond.

Als ik 's avonds  nar de tv kijkt staat opeens het beeld stil enbwifi valt  weg.

Moet ik de stekker weer eruit halen en na vijf minuten doet hij het weer.

Vooral in de ochtend is het vervelend wil ik de krant lezen is de wifi weer weggevallen.

Ik heb Mijn laptop maar op ethernet gezet, want ik moet face  toe video uploaden naar een ander

Maar om te haverklap viel de wifi weg.

wordtver moedeloos van

 

Groetjes

Jan

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi Jan en welkom op het forum! Ik kan me de moedeloosheid goed voorstellen als alles wegvalt thuis. :confused: Heb je de Experia Box al eens herstart door hem van de stroom te halen en weer aan te sluiten na een paar seconden? Zo ja, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan kan ik de verbinding doormeten en hopelijk hebben we de oplossing dan snel gevonden. :slight_smile:


 

Sanne

 

Ik hoop dát je het gauw vinden kan, heb mijn gegevens zo goed mogelijk ingevuld.

 

Groetj es 

 

Jan


Hallo @Fields Ik spring ook even bij. Ik wil nog enkele zeker weten. Bekabeld werkt alles dus wel goed? Maak je gebruik van een Draadloze Verbindingsset en /of wifi versterkers? Ben je bekend met dit topic? Er staan de nodige tips en een link naar de wifi manager? Heb je die al uitgeprobeerd? Zou je dat eens willen doen? 


Reageer