Skip to main content

Gisteren hebben we een mail uitgestuurd over een modem upgrade van de Experia Box V10. Deze mail is niet helemaal goed gegaan.

• Helaas blijkt dat de tekst in deze mail is weggevallen.
  • Ook is deze mail verzonden op een andere manier dan we normaal doen, waardoor hij afkomstig is van het e-mailadres solve@kpn.com in plaats van ons reguliere communicatieadres. 

We begrijpen dat dit vragen kan oproepen bij degenen die deze mail hebben ontvangen. Vandaar dat we dit topic aanmaken. De mail is veilig, hij is echt afkomstig van ons. 

Je hoeft verder niets te doen, je mag de mail weggooien.

Als je de update hebt gekregen, dan vind je hier meer informatie over de update:

Als je de update niet hebt ontvangen, dan zullen we je op later moment alsnog meenemen. 

Update 14:26

Iedereen die een lege mail, of sms, heeft gekregen, krijgt later vandaag van ons een nieuwe mail of sms. Deze keer mét inhoud 😄

Hier Raderius,

Alles lijkt nu te werken incl. vaste telefoon. Resteert nog een ding: ik had een ip-reeks 10.0.0.0 geconfigureerd maar nu is die vervangen door de default reeks 192.168.2.0. Is er een vorm van een handleiding voor de instelling van een andere ip-reeks. Bij de default instellingen van DHCP heb ik geprobeerd de dhcp ip-reeks te veranderen maar dat lukt me niet. Graag dus een vorm van aanwijzingen om dat te kunnen doen.

@Raderius Dit is niet de juiste plek om deze vraag te stellen. Dit topic gaat alleen over de lege e-mails die verstuurd worden bij de update. Voor een volgende keer wil ik je vragen om zo'n vraag in het juiste topic binnen de Product Updates te stellen of een eigen topic aan te maken.

Voor nu, doen we het gewoon hier. Je kunt het antwoord op jouw vraag hier vinden: 

Voor meer informatie over de instellingen op modems met KPN Software, zie:

Sorry, maar het is voor mij bijna  net zo moeilijk als voor KPN om op het juiste pad te blijven. Je aanwijzing voor het aanpassen van de DHCP geeft nu de juiste info. Vanuit allerlei andere reacties verwees de link nog naar de oude versie van de software in de V10 vandaar mijn vraag. Helaas aan de verkeerde.

Nogmaals sorry maar het blijft toch tobben met die update en mailtjes.

Reageer