Skip to main content

kan niet eens een afspraak maken met roamler krijg een foutmelding, vervolgens kreeg ik een nieuwe link via die link bestaat mijn gegevens niet eens.

ben nu al een paar keer achteraan geweest, maar geen succes en bellen is hopeloos met die waardeloos muziek tonen als je in de wacht staat.

ik zie wel wat er gebeurt als ik geen internet heb of slechte tv dan stap ik toch gewoon over naar een andere zo simpel als wat. blijkbaar willen ze dat de klanten weg lopen bij kpn


Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Hier hetzelfde probleem, vul mijn emailadres en postcode in en dan niks....bellen heeft geen zin,  alleen zaaddodende muziek, wordt niet opgenomen. Ik word hier behoorlijk moe van, wat een trieste zooi zeg!


Hi @sleepmoon en @Vincej77, dankjewel voor de signalen. 

Natuurlijk is het niet de bedoeling dat klanten weglopen bij KPN. We willen juist dat ze een goede verbinding hebben. Daarom vervangen we glasvezelkastjes die gevoelig zijn voor stroomonderbrekingen, om zo storingen te voorkomen. Zo zou je een afspraak moeten kunnen maken: 

  1. Klik hier om een afspraak te maken
  2. Log in met je postcode en je e-mailadres
  3. Na het maken van de afspraak krijg je een bevestigings-e-mail

Lukt het niet, probeer het even vanuit een andere internetbrowser zoals Google Chrome of Firefox. Lukt het ook zo niet, dan kan je Roamler bellen of een mail sturen voor hulp hierbij. Dit kun je doen via support@roamlertech.nl. Roamler is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00.


dit krijg ik altijd :

Er is een fout opgetreden, neem contact op met uw systeembeheerder.

 

bellen is niet te doen krijg alleen maar een slecht stukje muziek te horen  na 20 min opgehangen heb wel wat beters te doen.


Maar we hebben nu een oplossing, aangezien we nu onze contract per maand kunnen opzeggen en we de volle mep betalen kies ik voor een andere provider voor 1 jaar en dat scheelt mij een hoop geld en na 1 jaar kijken we weer of we terug komen bij KPN ligt helemaal aan hun aanbod die ze dan hebben


Je kunt het ook via de mail aangeven en contact opnemen @sleepmoon, maar je bent natuurlijk vrij om te kiezen voor wat jou de beste optie lijkt. Weet in ieder geval dat 't juist gedaan wordt om je verbinding goed en stabiel te houden. 


Mail ik wacht nog steeds op antwoordt van de mail, mijn advies is stop met roamler en laat het gewoon via kpn zelf lopen.

voor mij hoeft het niet meer .


werkt hier ook voor geen meter, moet afspraak maken voor vervangen glasvezel kast maar je kunt niet eens iets aanklikken betreffende tijdslot oid, lukt dus niet, waardeloos


Dan zou ik toch even telefonisch of per e-mail contact proberen te zoeken, andere alternatieven heb ik helaas op dit moment ook niet.


Reageer