Skip to main content

Ik kreeg een mail van KPN waarin Louis de schuld kreeg van een storing!

Niet eerlijk! Dus…

lieve Louis, jij krijgt de schuld en dat is niet eerlijk. 😡 Je kunt je tegen dit onrecht niet verdedigen en ik geloof ook niet wat ze zeggen. E.o.a. nerd zal wel een switch overgehaald hebben en dacht toen…aaahhh Louis vergeven ze wel. Maar goed, wij weten allemaal dat katten NOOIT iets fout kunnen doen 🤣! Fijn weekend en ik zie je wel weer op TV. 

Hallo @aleida.m ,

Louis begrijpt precies wat je bedoelt. Als reactie heeft hij samen met zijn vriendjes iets in elkaar gezet:

 

 


 Bedankt Noordzee voor je geweldige reactie! 
blij dat Louis mij begrijpt 😻


Ik ben wel benieuwd hoe die mail eruit ziet😀


@martijn197108

Dit is de tekst van de e-mail: 

 

Louis de kat drukte 2 dagen geleden op de verkeerde knop. Toen was de verbinding met jouw televisie verbroken. En kon jij even geen tv-kijken. De storing is nu opgelost. Maar dat ging dus even mis. Sorry daarvoor! Daarom hebben wij iets extra's voor jou.

Voor jou, van ons. Je kan de films een maand lang bekijken. Benieuwd welke dit zijn? Je vindt ze uiterlijk morgen via je tv-menu bij ''Films huren''. Daar vind je een rij met het Kadootje van KPN. Zie je dit niet? Trek dan de stekker van je tv-ontvanger uit het stopcontact. Stop deze er na 15 seconden weer in. Veel kijkplezier!


haha