Skip to main content

Maandagbedrag met 5 euro verhoogd

  • January 15, 2021
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Goedemorgen,

Onlangs heb ik een nieuw abonnement afgesloten via KPN omdat ik een nieuw mobiel telefoon heb. 

Ik ben met jullie een contract aangegaan voor €44.50 per maand. Echter was het gratis opnemen pakket hier ongevraagd uit gehaald was. Ik heb hierover gebeld en dit is sinds 13 jan weer toegevoegd. Nu zie ik dat mijn maandbedrag verhoogd is naar €49,50 terwijl het toegevoegde opnemen pakket gratis is. Ik vraag me af waarom mijn maandbedrag met €5 is verhoogd. 

Vriendelijke groet,

LF Teissier

klantnummer **********

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Hallo @Teissier, welkom op ons forum. Ik snap heel goed dat je hier vragen over hebt. Ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?