Skip to main content

Hi!

 

Deze week is de monteur langs geweest voor het aansluiten van mijn nieuwe abonnement. Helaas valt de WiFi regelmatig weg en heb ik altijd maar maximaal 2 streepjes. Dit was bij mijn vorige ziggo abonnement niet het geval. In heb het met de WiFi manager al meerdere malen geprobeerd maar dit werkt helaas niet. Ik wil graag weten wat ik hier aan kan doen ? Ik zit nu nog in de bedenktijd dus hoop het t te kunnen oplossen zodat ik niet terug naar ziggo hoef. 

Hoi @Lyn9 en welkom bij KPN en op het forum! 

Ik begrijp goed hoe belangrijk een goed werkende internetverbinding is en daarmee ook de wifi.

Je geeft aan dat het regelmatig wegvalt en dat het signaal niet optimaal is. We hebben op ons forum hierover een kennisartikel gemaakt met verschillende tips hoe je trage en wegvallende wifi kan oplossen. Lees deze vooral eens door en bij vragen hoor ik graag weer van je. Vaak kan het bijvoorbeeld helpen om het kanaal te wijzigen, je Experia Box hoger te plaatsen of als je SuperWifi gebruikt om deze net op een andere plaats neer te zetten. Er zijn verschillende factoren in en rond je huis die de werking van de wifi kunnen beïnvloeden, zoals andere wifi signalen, maar ook apparaten (in de keuken), een aquarium, spiegel en het huis zelf, de deuren, ramen en het plafond. Mocht je nog geen versterkers gebruiken, dan raad ik deze zeker aan. Je kan ze met een leuke korting kopen via de Wifi Manager.