Skip to main content

Weer een mooie aanbieding, helaas omdat ik een maand te vroeg de vraag stelde, Black friday, nu aanbieding half jaar 60 euro en de rest volle bak, dus ja kpn kunnen jullie hier een reactie opgeven?

Ik zie graag een reactie.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt (oorspronkelijk topic)

Ai @Scorpiomike, dit is wel heel erg flauw zo ☹️ Deze mail had niet meer naar jou verzonden moeten worden, aangezien je al om een ander aanbod hebt gevraagd en dat ook hebt gekregen. Ik moet je dus helaas vragen om deze email te negeren en ga dit wel even intern doorgeven, want leuk is anders natuurlijk.  


Ik ben benieuwd wat ik zou moeten doen om ook eens zo'n aanbod te krijgen.

Blijkbaar vreest KPN niet dat ik naar een andere provider over zal stappen en heeft KPN er nog nooit van gehoord om de echt loyale klant ook eens een aanbieding te doen.


Beste Maja, ik wil wel gebruik maken van de aanbieding, want ik heb nu recht op deze aanbieding!, want overal waar je komt en je krijgt een mail, of prijs verkeerd dan moet de winkel of leverancier dit wel leveren en of geven, wettelijk bepaald.

Dus ja dit is een patstelling..ik heb er recht op.

Of zal ik dit bij mijn rechtsbijstand als case aanleveren?

Ik hoor van je want negeren doe ik dit niet de aanbieding is te mooi.


Ik snap de onvrede heel goed @Scorpiomike, maar weet niet precies wat je rechten zijn bij een per abuis per mail verzonden aanbod. Je kunt morgen vanaf 08:00 bellen met 0800 - 0402 om hier een klacht over in te dienen, dan zal dit beoordeeld worden door een afdeling die kan uitzoeken hoe dit juridisch precies in elkaar steekt!


Hoi Maja,ik denk dat ze genoeg reden hebben om mijn klacht na te kijken, ik had al gebeld maar moest mailen, en hun zouden kijken, maar omdat ik niets hoor , dacht ik ik ga de vraag weer stellen.

Juridisch sta ik sterk, ik heb deze mail al 2x gehad en 2x de vraag gesteld, vandaar dat ik de vraag weer stel, 1x fout ja, 2 x foutnee, dan willen ze graag mij de aanbieding gunnen.

Bij deze dien k nu de klacht weer in en nee ik ga geen telefonisch contact leggen om de klacht weer te melden 

Ps dit is niet persoonlijk maar wil nu dat het wordt opgelost.

Dit is in ieder geval geen actie om klanten te behouden 

Fijne zondag


en naast dat er fouten gemaakt worden bij wie kpn nu wel/niet blij moet zijn, zijn ze blijkbaar ook niet blij met iedereen en moet de rest dus weer de kosten ophoesten voor degenen waar kpn wel blij mee is. 

Blijkbaar blij met een select clubje en de rest kan daarvoor opdraaien. Het moet echt een keer afgelopen zijn met dit soort praktijken, desinteresse voor je klanten.