Skip to main content

Maand geleden e-mail ontvangen van KPN <campagne@kpn.com>:

“Komende 3 weken zijn we in jouw buurt om je glasvezelkastje te vervangen. Gratis en voor niets. Zodat jij ook in de toekomst kan genieten van het beste netwerk. We komen langs zonder afspraak, dus je hoeft niet speciaal thuis te blijven. Ben je niet thuis? Dan proberen we het later nog een keer.”

Niemand aan de deur gehad. Buren ook niet.
Herkenbaar?
 

 

En dit mailtje is van meer dan drie weken geleden?


En dit mailtje is van meer dan drie weken geleden?

Zoals ik al schreef "Maand geleden..”
Van 15-2 om precies te zijn.


Dan zullen ze het druk hebben gehad en wordt er vast en zeker binnenkort contact met u opgenomen om het kastje te vervangen.


Dan zullen ze het druk hebben gehad en wordt er vast en zeker binnenkort contact met u opgenomen om het kastje te vervangen.

 

Tja….
Te druk… Geen zin… Te warm… Te koud…
Wie zal het zeggen?
Vraag me af waarom je dan dit soort e-mail stuurt?
En of dit overal zo gaat?

“vast en zeker binnenkort”
nou ehhhh… afwachten maar


Hoi @HansGlas welkom op onze community! Een planning als deze kan helaas altijd wat uitlopen, helaas heb ik ook niet een indicatie wanneer ze precies langs komen.


 

Hoi @HansGlas welkom op onze community! Een planning als deze kan helaas altijd wat uitlopen, helaas heb ik ook niet een indicatie wanneer ze precies langs komen.

 

Ondertussen een e-mail gehad voor enquête ervaring vervanging. 😀
Het zal allemaal wel. Huidige kastje doet het goed en ik heb niet om een nieuwe gevraagd.
Deze vorm van communicatie maakt echter een amateuristische indruk.


Ik ben benieuwd of er daadwerkelijk wordt verwacht dat je dan maar de hele dag thuis zit te wachten? Maar even je agenda omgooien omdat KPN het wil.

 

Ik had dit ook toen ze glasvezel kwamen aanleggen. Nu ja er is personeelstekort dus we zullen dit allemaal moeten accepteren. Uiteindelijk komt het allemaal wel goed maar afspraken niet nakomen voelt gewoon raar in Nederland.


Ik heb een kaartje ontvangen waarop een telefoonnummer staat om een afspraak te maken om het glasvezelkastje te vervangen. Ik kan het nummer niet lezen en is het voor mij niet mogelijk om een afspraak te maken. Hoe los ik dit op?


Hoi @AdeHaan, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

In eerste instantie wil ik je vragen om dit topic over het vervangen van het glasvezelkastje eens door te nemen. Laat je ons weten of je hier iets aan hebt gehad? 


Nou ik had een mail gekregen voor een afspraak bevestiging te maken voor het vervangen van een glasvezel kastje, na deze heb ik geprobeerd dit online te doen, dit was niet mogelijk wegens storing, dit melde de medewerkster netjes aan de telefoon en wegebben samen een dagdeel gepland en bevestigd, nu zit ik heel dat blok te wachten en heb hiervoor vrij genomen, er komt niemand opdagen zoals afspraak en er is ook niemand bereikbaar, lekker maar niet heus.... Ik zal vaker vrij nemen!!!!!

 


Nou ik had een mail gekregen voor een afspraak bevestiging te maken voor het vervangen van een glasvezel kastje, na deze heb ik geprobeerd dit online te doen, dit was niet mogelijk wegens storing, dit melde de medewerkster netjes aan de telefoon en wegebben samen een dagdeel gepland en bevestigd, nu zit ik heel dat blok te wachten en heb hiervoor vrij genomen, er komt niemand opdagen zoals afspraak en er is ook niemand bereikbaar, lekker maar niet heus.... Ik zal vaker vrij nemen!!!!!

 

Een "afspraak" bij Roamler is niet echt een afspraak maar een opdracht in het systeem van Roamler. Mensen die voor Roamler werken kunnen deze opdrachten dan accepteren. Accepteert niemand jouw opdracht dan kan jouw afspraak niet doorgaan. De Roamler monteur die uiteindelijk wel is geweest het het hele systeem uitgelegd en de werking van zijn Roamler app laten zien. 

 

Hierdoor was een afspraak maken bij Roamler een drama. Heeft mij heel wat vrije dagen gekost.