Skip to main content

Ik kreeg onlangs van KPN bericht dat men bezig was met glasvezel netwerk in Oudenbosch. In hoeverre kan U daar iets over vertellen met eventueel een planning ?

Hallo @JCMVL ik kan je daar zelf niet heel veel meer over vertellen. Ik werk voor de provider KPN en de aanleg van glasvezel loopt via de netwerkbeheerder KPN, waarover wij onze diensten weer leveren. KPN Netwerk heeft haar eigen site en eigen ingang. Ik weet zeker dat de collega's daar je wel meer concrete informatie kunnen geven! 


Ik kan er wel iets over zeggen: KPN Netwerk is niet bezig met uitrol van glasvezel in Oudenbosch en dit staat ook niet op de (zichtbare) planning. Op enkele nieuwbouwprojecten na die groot genoeg zijn om direct van glasvezel voorzien te worden.

Ik zie wel dat er een aantal koperkasten worden/zijn vervangen, een glasvezelaansluiting krijgen en daardoor een hogere snelheid kunnen bieden via de koperlijn. Wellicht werd dat bedoeld in de mail.

 

Overigens zijn we wel bezig in Hoeven wat naast Oudenbosch ligt maar ik neem maar even aan dat dat ook niet bedoeld werd?


Reageer