Skip to main content
graag het mail adres van de overstapservice zodat ik mijn mails van Ziggo en ook oa opzegbrief plus facturen doorbelasten kan doorsturen

en hoe ik aan mijn controller kom lees net dat het ook al fout gaat een goed begin bij kpn
Beste @heckers, welkom! Het is me niet helemaal duidelijk wat je precies bedoelt. Ik begrijp dat je overgestapt bent naar KPN. Waarom wil je de facturen van Ziggo naar ons sturen? En wat gaat er mis met de controller? Wil je naast het beantwoorden van mijn vragen ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer?
Beste Marcia

Wat ik bedoel is dat wij overgegaan zijn naar kpn met overstap dus kpn zou alles regelen

Helaas is dat niet gebeurd

Moet het zelf opzeggen [inmiddels gebeurd] en ook een mail gekregen voor de kosten die wij nu dubbel hebben ,zodoende dat ik dat heb geschreven de kosten van Ziggo krijgen wij terug

Maar inmiddels heb ik dat mailadres en weet wat wij moeten doen

bedankt tot zover

Maar bij de overstap zouden wij een controller krijgen voor spellen en een code om spellen te spelen

En dat weten wij nog niet hoe je dat of aanvraagt of dat het automatisch binnenkomt

misschien dat jij daar antwoord op weet

Bij voorbaat hartelijk dank

Jos en Tineke van Heck




Fijn dat het gelukt is met het mailadres voor wat betreft de overstap! Dan komt dat vast in orde. De code voor de controller krijg je automatisch. Dat duurt ongeveer twee weken na de aanvraag van de diensten. Mochten er nog onduidelijkheden zijn, laat je het me weten?