Skip to main content

In deze tijden dat we ons 'moeten’ terug trekken in huis en toch sociale contacten willen onderhouden is mobiel verkeer een uitkomst. Zou het niet een geweldige geste wezen van kpn als iedereen in deze barre tijden (tijdelijk) een dubbele bundel heeft?

Welkom @Kempo 

Kijk eens hier Gratis bellen?

Om met familie en vrienden in contact te blijven bestaan er wel gratis alternatieven, als je thuis met WiFi verbonden bent. Met Whatsapp, kun je dan gratis via internet (video)bellen. Skype is ook een bekende optie die ook op je laptop werkt. 

Hopelijk heb je hier iets aan. :) 


Hele  jeugd hangt aan elkaar van die smartphones, juiste die groep en die gebruikers zouden er baat bij hebben. Die missen hun vriendjes en vriendinnetje zodanig dat ze overgeleverd zijn aan de smartphone. Zonder ze aan het eind van de maand toe hoeven confronteren met extra kosten of om ze te beperken deze maand verder zouden de bundels verruimd kunnen worden. Promotioneel zou het geweldig klinken denk ik, zoals restaurants voedsel doneren, jongeren boodschappen willen doen of op kinderen passen, zo zou de kpn dus ook wat kunnen doen ……… ik weet zeker dat concurrenten zich meteen moreel verplicht voelen om te volgen, maar de eerste die het doet is de winnaar


Hoi @Kempo en andere,

Ik weet niet hoe het met jou gesteld is, maar mijn abonnement vraagt jaarlijks om een flink bedrag.
Is geen probleem, betaal graag voor mijn diensten die ik van KPN betrek.

En elk jaar een lichte verhoging is ook oké, niet leuk maar dat snap ik nog wel.
Maar wat jij voorstelt gaat een kapitaal kosten, en daaraan meebetalen is een brug of 4 te ver weg.
En je weet iemand moet dat gaan afrekenen, heb jij enig idee wie dat gaat betalen.

En wat @Tycha schrijft mogelijkheden te over. Als ik het zo bekijk.
En mocht dat niet genoeg zijn voor de kinders.
Film 1 met 4 kanalen is de komende maand ook voor niets te bekijken.


tsja, dan doe je het niet, wat je betaalt aan geld win je meervoudig terug aan goodwill. Wat JIJ en IK kunnen betalen gaat het hier niet om, het gaat ook om zorg dragen en tegelijkertijd er garen bij kunnen spinnen. Als mensen alleen maar kunnen denken in de trant van kosten zijn we diep gezonken


 

😄Ik begrijp het probleem niet,

bellen kan gewoon gratis met Whatsapp op je mobiel, via wifi, bedrijven hebben het financieel al moeilijk genoeg nu.


Binnen in huis heb je wifi. Dus wat moet je met extra data? Helemaal nergens voor nodig.


Hi Kempo, welkom op het forum. 

Ik sluit me persoonlijk hier ook bij aan. Sterker nog, sinds ik thuis zit heb ik mijn mobiele bundel zelfs minder gebruikt dan normaal aangezien ik alles via WiFi doe. Videobellen doe ik via Whatsapp en Skype (sommigen doen niet aan Whatsapp). Dat bevalt tot dusver prima.


Hele  jeugd hangt aan elkaar van die smartphones, juiste die groep en die gebruikers zouden er baat bij hebben. Die missen hun vriendjes en vriendinnetje zodanig dat ze overgeleverd zijn aan de smartphone. Zonder ze aan het eind van de maand toe hoeven confronteren met extra kosten of om ze te beperken deze maand verder zouden de bundels verruimd kunnen worden. Promotioneel zou het geweldig klinken denk ik, zoals restaurants voedsel doneren, jongeren boodschappen willen doen of op kinderen passen, zo zou de kpn dus ook wat kunnen doen ……… ik weet zeker dat concurrenten zich meteen moreel verplicht voelen om te volgen, maar de eerste die het doet is de winnaar


De jeugd kan toch heel prima gratis via wifi contact houden, thuis, zoals gevraagd door het RIVM. En ja, dat sucks als je jong bent, verplicht meer thuis zitten. Dáár doe je echt meer mensen een gezond plezier mee, promotioneel gezien om het in jouw termen te houden. 


Ook ik zit noodgedwongen thuis (te werken), afgezien van een klein wandelingetje tussen de middag door een paar grotendeels verlatenstraten hier in het dorp. Ik heb deze maand dan ook al 39 (!) MB van mijn bundel (van 6000 MB) gebruikt omdat inderdaad vrijwel alles via Wi-Fi loopt. Dus ja, @Kempo , ik sluit mij helemaal aan bij de opmerkingen van @Anneke-Anna , dat juist nu een opwaardering van de bundel geen enkele zin heeft, omdat we uitstekend via de Wi-Fi thuis zonder extra kosten onze sociale contacten kunnen onderhouden.


Lekker op je geld blijven zitten dan


Lekker op je geld blijven zitten dan


Ik blijf zelf inderdaad lekker op mijn geld zitten. 👍 Als de jeugd dat ook doet en gezond blijven, zijn ook zij winnaars 👍 Iedereen blij. 


Lekker op je geld blijven zitten dan

Ik begrijp je reactie niet. Jíj wilde toch een gratis uitbreiding van je databundel, terwijl dat juist in de huidige situatie volstrekt overbodig is. Heb je mijn reactie wel goed tot je door laten dringen? Namelijk dat we momenteel allemaal zoveel mogelijk binnen moeten blijven. En juist daar heb je Wi-Fi en dus helemaal niets aan een ruimere databundel.