Skip to main content

Beste KPN,

het lukt mij niet om mb’s te delen. Ik heb wel het betreffende abonnement toegevoegd. Maar het menu opent niet. Tevens als ik een bestaand Telfort huis internet abonnement wil koppelen (voor korting), doet ie dat ook niet… Ook is mijn oude mobiele abonnement overgezet in een hussel abonnement waardoor ik ook korting zou krijgen op AirPods. Maar blijkbaar is dat administratief lastig want ik krijg telkens te horen dat ik geen hussel abonnement heb terwijl dat wél overal staat bij het afgesloten abonnement…. Veel gezeur dus allemaal. Hoe op te lossen?

Hi Frank, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Vul ook even alle 06-nummers in waar het om gaat. Dit kan onder 'Persoonlijke opmerkingen’. 


Beste Alex,

 

Dank voor je reactie. Ik heb wat gegevens in mijn profiel gezet. Hopelijk genoeg om de problemen op te lossen. Overigens kan ik ondertussen MB’s delen!  De overige 2 problemen (oud Telfort huisabonnement koppelen, husselabonnement registratie op nummer tbv airpods actie) zijn nog actueel…

alvast dank!


Hallo @Frankkkkkkkkk , de Telfort thuisabo's worden momenteel batchgewijs gemigreerd naar KPN, daar krijg je of heb je al een vooraankondiging van ontvangen. Op het moment van werkelijke migratie naar KPN krijg je dan nog een mail met de precieze datum. Vanaf dat moment kun je je thuisabo koppelen binnen MijnKPN, nu dus nog niet.

 


Fijn! 

Telfort abo voor thuis kun je hier koppelen. 

Wat de iPods betreft: vul dit formulier in. 

Is het zo duidelijker? 


Beste Alex, 

dank voor je antwoord maar beide formulieren heb ik al eerder zonder succes ingevuld...Telkens krijg ik te horen dat op het 06 nr geen hussel abonnement zit. Op “mijn kpn” staat wél hussel, zo ook in contract etc.…

Ook op de zojuist ontvangen eerste nota’s (heb 2 nummers) is de combi korting vergeten/niet verwerkt. 
 

 


Ik zie dat de korting voor de 2 mobiele nummers inmiddels aanstaat, sinds 1 oktober. Voor het nummer eindigend op 370 ia dit al verwerkt op de laatste factuur, voor je andere nummer zal dit op de volgende factuur met terugwerkende kracht verwerkt worden. 

Wat de ipods betreft, heb je een screenshot voor me van die foutmelding?