Skip to main content
ik heb vanaf 29 maart al 4 keer een storing gehad van iedere keer minimaal 4 uur geen internet ,tv of telefoon ik wil contact opnemen met de klantenservice maar er is nergens iets te vinden van de klanten service alleen chat en daar reageert niemand ik vind een slechte zaak
Hoi @wilhelmus59 kijk dan eens op https://www.kpn.com/service.htm



Ga helemaal naar beneden op dit scherm, daar vind je:


  • Telefoon 0800-0402 (gratis, 24/7)
  • Facebook
  • Twitter
  • Chat
  • Forum

Succes!
Beste Wilhelmus59

Bel vanaf je mobiel het nummer 1200 , is gratis en je word heel goed geholpen, KPN heeft een zeer goede service !!!

Gr. Mieneke
Goedemorgen @wilhelmus59, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Wat een nare situatie, dat je al meerdere keren een lange storing hebt ervaren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, en ik help je graag verder om dit te voorkomen. Ik zie dat Ruud hierboven je al voorzien heeft van de website waar al onze contactmogelijkheden staan. Heb je toevallig al contact gehad?



Om je verder te kunnen helpen heb ik wat inzicht nodig over de storingen, en dat kan niet zonder gegevens. Zou je in ieder geval je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Daarnaast helpt het om wat te weten te komen of je aansluiting. Maak je gebruik van glasvezel, hoe heb je de tv-ontvangers aangesloten (bekabeld of draadloos) en wat gebeurt er precies als de storing begint? Krijg je foutmeldingen, of valt het opeens weg? En wat probeer je als de storing er is, om het op te lossen?



Veel vragen, maar ik hoop dat je me van wat antwoorden kan voorzien zodat ik je verder kan helpen!
ik heb de tv draadloos aangesloten ik heb glasvezel met de experiabox V9

alles valt opeens weg

als ik via foutcodes.tv kijk zie ik dat er een storing is en met een beetje geluk is dit na 4 uur opgelost

als dit s'nachts heb ik daar minder moeite mee dan overdag en s'avonds

ik doe wat de site aangeeft maar niets dus gewoon afwachten en dit is heel vervelend en zeker als

de dertien jarige zoon van mijn broer in het weekend bij mij logeert
@wilhelmus59, bedankt voor de informatie. Ik zie, en corrigeer me als ik het niet goed zie, 2 DVS 200 adapters die op elkaar aangesloten zijn. Hierop is een switch aangesloten, waarop weer 2 tv-ontvanger zijn aangesloten. Heb je de problemen op alle 3 de ontvangers? En is het probleem begonnen op het moment dat je de 3e tv-ontvanger hebt aangesloten? Ik kan me namelijk voorstellen dat de DVS 200 dit allemaal niet meer aankan en een storing veroorzaakt op de aangesloten apparaten.



Ik zou willen vragen om de switch er eens tussenuit te halen, maar om te testen heeft dat niet zoveel zin aangezien de storing eens in de zoveel tijd voorkomt en niet structureel.
ik heb 2 dvs en 2 ontvangers aangesloten als ik op de derde tv wil kijken haal ik een van de dvs ontvangers los en koppel ik aan de derde tv
@wilhelmus59, dat is niet echt ideaal.. Je hebt sowieso 3 adapters nodig (1 bij de Experia Box, 1 bij elke gekoppelde tv) om op 2 televisies te kunnen kijken. Er is geen optie om een televisie bekabeld aan te sluiten op de Experia Box? Dat zou denk ik namelijk al veel schelen.



Heb je nog kunnen nagaan of de problemen zijn begonnen wanneer je de 3e ontvanger in gebruik hebt genomen?
sorry verkeerd geschreven bij de experia box 1 adapter en bij twee tv's een adapter

ik bedoel als ik op de derde tv wil kijken moet ik een van de twee adapters verwisselen
@wilhelmus59 oke. Wat betreft de 3e ontvanger is het alsnog niet ideaal dat je steeds de adapter moet verwisselen. Daar kan best de storing van komen. Staat een van de ontvangers niet in de buurt van de Experia Box zodat je hem bekabeld kan aansluiten?



Ik wil in ieder geval aanraden om contact op te nemen op het moment dat je een storing hebt, er dus middenin zit. Dit kan via 0800-0402 (tijdelijk wel enige wachttijd) of onze LiveChat functie. Dan kunnen we op dát moment weten hoe het zit, en waar het fout gaat. Nu, achteraf, is dat heel erg lastig.

Reageer