Skip to main content
Beantwoord

Meerdere zenders geven de melding dat er eens streamfout is bij TuneIn internetradio

• 13 februari 2025
  • 5 reacties
  • 114 keer bekeken

Metal Henkie
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Ik luister via TuneIn naar internetradio stations. Sinds kort krijg ik bij een aantal zenders de mededeling: Er is een onbekende streamfout opgetreden.

Ik heb TuneIn al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dit heeft geen effect. Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Ah dat zou natuurlijk ook kunnen. Ik heb even gekeken en zie dat je daar ook een ticket aan kunt maken tunein ticket aanmaken

Bekijk origineel

5 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15642 reacties
  • 17 februari 2025

Hoi ​@Metal Henkie, welkom op onze community! Ik heb hier niet direct een verklaring voor maar het klinkt als een verbindings issue. Op wat voor apparaat probeer je te streamen en hoe zit deze aangesloten op je experiabox?

Metal Henkie
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • 28 reacties
  • 21 februari 2025

TV+ (DIW7022) bedraad aangesloten. Ik heb inmiddels gezien dat op de website van TuneIn ook dezelfde problemen zijn met streamen van bepaalde zenders. Dus wellicht ligt het probleem bij TuneIn?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15642 reacties
  • Antwoord
  • 24 februari 2025

Ah dat zou natuurlijk ook kunnen. Ik heb even gekeken en zie dat je daar ook een ticket aan kunt maken tunein ticket aanmaken

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 958 reacties
  • 24 februari 2025

Zelf luister ik zeer veel radio via Apple Music, dat wordt ook via TuneIn geleid, geen enkel probleem, geen uitval of hickups. 

Metal Henkie
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • 28 reacties
  • 24 februari 2025

Sinds gisteren kan ik de betreffende radiozenders weer beluisteren, dus het probleem is opgelost.

Reageer