Sorry voor het ongemak! We doen ons best deze sms berichten en meldingen op tijd te versturen maar helaas lukt dat niet altijd. We willen ook geen overbodige berichten sturen als onderhoud bijvoorbeeld tóch een nacht wordt uitgesteld. En zoals hierboven ook al wel genoemd wordt, soms gebeuren deze dingen last-minute. Ik zie ook wel wat goede tips staan.
Ik hoop dat jullie hier niet te veel last van hebben gehad!
In principe krijg je zulke (belangrijke) mededelingen ruim van te voren per sms op je mobiel, maar ook binnen de Mijn KPN App bij berichten. Het kan helaas wel eens gebeuren dat een sms bericht wat langer onderweg is, en dat kan door verschillende factoren komen, waardoor jij het nu pas hebt ontvangen.
Hier valt helaas niet veel aan te doen, aangezien KPN alle mede klanten binnen hetzelfde gebied waar de werkzaamheden worden verricht, tegelijkertijd hetzelfde sms bericht verstuurt. Het kan dus wel zo zijn, dat het bericht al wel eerder zichtbaar was in de Mijn KPN App.
Maar gelukkig komen de meeste sms berichten ruim op tijd aan.
Alleen kunnen wij natuurlijk niet beoordelen of het urgent is of niet. Topic-starter @GJCvB heeft het over onderhoud, en dan worden de sms berichten eerder verstuurd naar de klanten. Het gebeurd helaas vaker dat sms berichten later bij mede klanten binnen komen, en dat kan aan verschillende factoren liggen binnen de systemen (denk aan vertraging op het netwerk).
Als er bij mij in de wijk in Arnhem onderhoud/werkzaamheden zijn, krijg ik meestal 5 tot 6 uur van te voren een sms bericht, en een melding binnen de Mijn KPN App. Als het om een urgente reparatie gaat, zal dat vast en zeker worden vermeld in het sms bericht vanuit KPN, met daarbij “excuses voor het ongemak”.
Ik zie het probleem ook niet, ook bij mij vannacht onderhoud tussen 02.00 en 07,00 uur. Ik schakel dan de vaste telefoon even door naar mijn mobiel en 's morgens weer terug.
Prima geslapen hoor. Maar de back-up die ik ‘s nachts laat draaien (van m’n kantoorlocatie naar thuislocatie), die heeft wel last van onderbreking van het netwerk.
KPN heeft het altijd over betrouwbaarheid. Wat mij betreft heeft tijdige melding daar ook mee te maken.
Prima geslapen hoor. Maar de back-up die ik ‘s nachts laat draaien (van m’n kantoorlocatie naar thuislocatie), die heeft wel last van onderbreking van het netwerk.
KPN heeft het altijd over betrouwbaarheid. Wat mij betreft heeft tijdige melding daar ook mee te maken.
Ja, dat is inderdaad lastig, maar een goed back-upsysteem pakt het weer op zodra de verbinding hersteld is. Een goed en betrouwbaar netwerk vereist onderhoud, overigens maar een paar keer per jaar.
Ja, dat is inderdaad lastig, maar een goed back-upsysteem pakt het weer op zodra de verbinding hersteld is. Een goed en betrouwbaar netwerk vereist onderhoud, overigens maar een paar keer per jaar.
Ben ik het normaal mee eens maar wordt een ander verhaal als onderhoud al op de 6de was, vervolgens, zoals afgelopen nacht en dag, een aantal keer storingen die niet gemeld worden bij KPN (wel bij allestoringen.nl) en dan vervolgens nu weer onderhoud vanacht op de 12de.
Maakt het erg lastig om stabiel te kunnen werken (ik werk 's nachts van thuis uit) en ook de back-ups aansluitend te laten draaien of in ieder geval tijdig een andere tijdelijke oplossing te regelen.
De meldingen voor onderhoud via SMS en App werken wel en zijn soms wat krap aan. Logisch als het een spoedingreep is, wat dit waarschijnlijk ook is gezien de storingen afgelopen nacht, ook dat begrijp ik uiteraard, maar wees dan ook als provider duidelijker op de storingspagina, scheelt gebruikers een hoop irritatie en onnodig gezoek om uiteindelijk via andere bronnen te vinden wat er is.
Sorry voor het ongemak! We doen ons best deze sms berichten en meldingen op tijd te versturen maar helaas lukt dat niet altijd. We willen ook geen overbodige berichten sturen als onderhoud bijvoorbeeld tóch een nacht wordt uitgesteld. En zoals hierboven ook al wel genoemd wordt, soms gebeuren deze dingen last-minute. Ik zie ook wel wat goede tips staan.
Ik hoop dat jullie hier niet te veel last van hebben gehad!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.