Skip to main content

Krijg net bericht van Kpnnetwerk.nl (Want er was een onderzoek nodig)

Geachte heer/mevrouw, 

We krijgen door van onze aannemer dat uw adres niet aangesloten kan worden op glasvezel. In verbang met een dubbele koof kunnen we de kabels niet doorvoeren naar de woningen erboven. Koof kan niet open gemaakt worden. Er is ook geen andere manier om dit adres aan te sluiten.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
 

Wacht je twee jaar, want zolang ligt het glasvezel draadje voor de deur.

Dus een hoop mensen geen glasvezel, gaat om een flat van 7 hoog.

 

Het lijkt erop dat de aannemer geen zin heeft om tijd en/of kosten te maken om de aansluiting te realiseren. Waar een wil is, is een weg. Als Ziggo er wel in kan, kan KPN dat ook. Heeft de aannemer contact gehad met de VVE hierover?


Het lijkt erop dat de aannemer geen zin heeft om tijd en/of kosten te maken om de aansluiting te realiseren. Waar een wil is, is een weg. Als Ziggo er wel in kan, kan KPN dat ook. Heeft de aannemer contact gehad met de VVE hierover?

Alle bewoner hebben op 26 april 2021 een brief van de woning stichting gehad, over de aanleg van glasvezel. Ze vragen o.a. Om de monteur van KpnnetwerkNL binnen te laten om het glasvezelnetwerk aan te leggen in de woning. Dus neem aan dat de aannemer contact heeft gehad met woning stichting.

 


Hoi @DutchFlash . Dit forum is van KPN de provider.  Wij hebben niks te maken met de aanleg van glasvezel (hoewel ik snap dat je hier de vraag stelt, hoor).

KPNNetwerk heeft een eigen website en contact mogelijkheden. 

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

 

 


Hoi @DutchFlash . Dit forum is van KPN de provider.  Wij hebben niks te maken met de aanleg van glasvezel (hoewel ik snap dat je hier de vraag stelt, hoor).

KPNNetwerk heeft een eigen website en contact mogelijkheden. 

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

 

 

  Ik kan wel contact opnmen met kpnnetwerk.nl, maar zal het zelfde antwoord terug krijgen. Neem niet aan dat ze een andere aannemer gaan aantrekken 😃

 


We hebben weer antwoord terug van kpnnetwerk.nl.😪

Helaas durf ik niet te zeggen hoe dit in de toekomst zal zijn. Voor nu is het in ieder geval niet mogelijk zoals aangegeven door het team haalbaarheidsstudies. Excuses voor dit ongemak!